LPG INBOUW ERVARING
-
rolandb
- Geregistreerd lid
LPG INBOUW ERVARING
Sinds 4 juli heeft mijn Saab 9-5 2.0t automaat estate uit '99 een LPG systheem.
Deze is ingebouwt bij LPG Lunetten in De Bilt.
Zijn hebben er 2 dagen voor nodig gehad en de service was uitstekend. Kan het iedereen aanraden.
Ze hebben een 67Liter ring tank geplaatst. Dit voor net iets neer kilimoters te rijden. En Flash lub gemonteerd. De tank was bij aflevering compleet gevult. Helemaal super. Wie meer info wil kan me mailen.
Zijn hebben er 2 dagen voor nodig gehad en de service was uitstekend. Kan het iedereen aanraden.
Ze hebben een 67Liter ring tank geplaatst. Dit voor net iets neer kilimoters te rijden. En Flash lub gemonteerd. De tank was bij aflevering compleet gevult. Helemaal super. Wie meer info wil kan me mailen.
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Re: LPG INBOUW ERVARING
[]Ik hoorde idd dat dit een goed inbouw bedrijf is.
Er worden daar veel Saab's voorzien van een G3 installatie.
Er worden daar veel Saab's voorzien van een G3 installatie.
-
Nolske
- Geregistreerd lid
Re: LPG INBOUW ERVARING
[quote="rolandb"]Sinds 4 juli heeft mijn Saab 9-5 2.0t automaat estate uit '99 een LPG systheem.
Hoeveel kmeter heb je op de teller staan en wat kost zo iets
Hoeveel kmeter heb je op de teller staan en wat kost zo iets
-
rolandb
- Geregistreerd lid
-
rolandb
- Geregistreerd lid
-
Tubbe
- Donateur (2x)

-
Deep Impact
- Geregistreerd lid
Ff googelen en je weet hetJaap900i schreef:Even snel, zonder zoekfunctie: wat is een flashlube?
Flashlube is een systeem voor de bescherming van de kleppen van uw motor. Bij dit systeem worden de kleppen gesmeerd door de Flashlube olie, die bestaat uit een aantal loodvervangende producten. Het product is ontwikkeld in Australië en is winnaar van de prijs op de ‘Great Australian Science Show’. Wij raden de installatie van het Flashlube systeem aan op de meeste LPG-systemen.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
rolandb
- Geregistreerd lid
-
007
- Geregistreerd lid
Ik heb één keer gebeld voor info, maar ik werd er amper geholpen.
Ik moest zelf uitzoeken of ik een G3 keuring op mijn auto kon krijgen.
(Haaima gebeld, importeur gebeld, dealer gebeld. Bij Wallinga kreeg ik gelukkig fatsoenlijk antwoord)
Aan een 5e injector wilde ze al helemaal niet beginnen, want dat was weer extra werk.
Ik hoorde bij Haaima goede berichten over hen, maar door dit telefoontje hoeft het van mij niet meer. Jammer, maar er zijn genoeg anderen die mij willen helpen hoor.
Harry
Ik moest zelf uitzoeken of ik een G3 keuring op mijn auto kon krijgen.
(Haaima gebeld, importeur gebeld, dealer gebeld. Bij Wallinga kreeg ik gelukkig fatsoenlijk antwoord)
Aan een 5e injector wilde ze al helemaal niet beginnen, want dat was weer extra werk.
Ik hoorde bij Haaima goede berichten over hen, maar door dit telefoontje hoeft het van mij niet meer. Jammer, maar er zijn genoeg anderen die mij willen helpen hoor.
Harry
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Bij ons ook via Lunetten!
Veel bedrijven boren snel een gat in de carrosserie om de tankdop erin te jassen. Zij deden dat ook altijd, maar voorzichtig en de verfloze randjes werden altijd bijgestipt. Eenmaal hebben ze een roestgeval terug gekregen, dat is voor hen de reden om het gat altijd in de bumper te doen. Goed toch?
Veel bedrijven boren snel een gat in de carrosserie om de tankdop erin te jassen. Zij deden dat ook altijd, maar voorzichtig en de verfloze randjes werden altijd bijgestipt. Eenmaal hebben ze een roestgeval terug gekregen, dat is voor hen de reden om het gat altijd in de bumper te doen. Goed toch?
-
M
- Geregistreerd lid
Ik heb in juli een Vialle LPi installatie in laten bouwen bij Ruissen in Wezep. De teller stond op ca. 230.000 km. Rijdt perfect en je voelt hem niet overschakelen naar gas. Door de grote ringtank moest de bodemplaat van de kofferbak ca. 5 cm verhoogd worden.
Verder heb ik een steun achter de achterbank gemaakt waar ik de thuisbrenger aan kan monteren, zodat deze niet los in de koffer ligt.
Ik vindt het wel jammer dat de vulopening in mijn linker achterscherm is aangebracht i.p.v. de bumper. Volgens Ruissen kon dit niet anders?!?!?!
Ik ben een rustige rijder en heb alleen vroeger (omstreeks 1982) met een Saab 99 verbrande kleppen gehad, bij mijn volgende Saabs nooit meer een probleem mee gehad.
Verder heb ik een steun achter de achterbank gemaakt waar ik de thuisbrenger aan kan monteren, zodat deze niet los in de koffer ligt.
Ik vindt het wel jammer dat de vulopening in mijn linker achterscherm is aangebracht i.p.v. de bumper. Volgens Ruissen kon dit niet anders?!?!?!
Ik ben een rustige rijder en heb alleen vroeger (omstreeks 1982) met een Saab 99 verbrande kleppen gehad, bij mijn volgende Saabs nooit meer een probleem mee gehad.
-
Tubbe
- Donateur (2x)