interieur ruilen?? beige naar zwart..

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Denieskor
Geregistreerd lid

interieur ruilen?? beige naar zwart..

Bericht door Denieskor » wo 03 sep, 2008 22:26

Beste cabriorijders,
ik ben op zoek naar een forummer die een interieurwissel wil doen. Wij hebben een montecarlo gele cab uit 89. Wil de auto helemaal in monte carlo uitvoering hebben. We hebben alleen nu een beige interieur in de auto..en dat moet toch eigenlijk wel zwart gaan worden in de toekomst.. ook als je andere tips hebt voor me?! maak me gek! :shock:

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » do 04 sep, 2008 9:47

Geel met beige interieur? Is dat ooit zo geleverd? Rare combi.

Zwarte interieurtjes zijn overigens gewilder dan beige...

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 04 sep, 2008 10:09

Toevallig in Meppel gekocht :?:

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » do 04 sep, 2008 15:44

Als het echt in heel mooie staat is wil ik het wel ruilen tegen een donker grijs cabrio interieur in mooie staat. Echt zwart is trouwens nooit geleverd. De monte carlo zal ook wel grijs gehad hebben.

Denieskor
Geregistreerd lid

Bericht door Denieskor » do 04 sep, 2008 20:37

nacra 93 schreef:Toevallig in Meppel gekocht :?:
Natuurlijk bij vriend Timmer!!! :D

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 04 sep, 2008 23:15

Dan heb je helemaal gelijk, beige staat niet in een gele cabrio.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 05 sep, 2008 1:07

WimZ schreef:Zwarte interieurtjes zijn overigens gewilder dan beige...
Ik dacht het niet! In ieder geval niet voor de coupé. Maar misschien omdat de cabrio een ander interieur heeft...

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 05 sep, 2008 9:55

Sapphire schreef:
WimZ schreef:Zwarte interieurtjes zijn overigens gewilder dan beige...
Ik dacht het niet! In ieder geval niet voor de coupé. Maar misschien omdat de cabrio een ander interieur heeft...
Ik had het inderdaad over de cabrio. Daar gaat dat wel op in het algemeen. Er zijn natuurlijk bepaalde kleuren waarbij een beige interieur erg mooi en in mijn ogen ook stijlvoller dan zwart is, zoals Le Mans blauw, donkergroen, kersenrood en zwart (al is de combi zwart-zwart ook erg populair).
Zelf zou ik niet willen ruilen naar zwart met mijn cherry red caabje. Maar een talladega rode kan weer beter zwart hebben....

In de cabrio is een beige interieur overigens ook besmettelijker dan een zwart/donkergrijs. In de porieen van het leer gaat vuil zitten. In een dichte koets heb je daar geen last van en blijft een beige interieur veel frisser. Misschien dat dat ook wel een rol speelt.

Denieskor
Geregistreerd lid

Bericht door Denieskor » za 06 sep, 2008 9:28

In de cabrio is een beige interieur overigens ook besmettelijker dan een zwart/donkergrijs. In de porieen van het leer gaat vuil zitten. In een dichte koets heb je daar geen last van en blijft een beige interieur veel frisser. Misschien dat dat ook wel een rol speelt.[/quote]

Kwestie van een goede zadelpoets en leerzeep en je krijgt de porieen weer erg mooi!! mijn leer was idd smoezelig van het open rijden. Daarnaast staan ze in de US standaard open waardoor verkleuring ook nog een keer kan optreden. Maar het is erg mooi geworden al zeg ik hetzelf.!

Plaats reactie