Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » za 31 mei, 2008 22:45
edwardkommeren schreef:Jammer dat het in zo'n uithoek ligt.

Tja wat een land he, ze hebben ook nog uithoeken
Maar het is wel een leuke meeting doel/plaats/langsrij iets
-
Azul
- Geregistreerd lid
Bericht
door Azul » zo 01 jun, 2008 21:25
Uithoek???
Soms snap ik die Hollanders niet. Je ziet ze op de Noordkaap, Zuid-Spanje en de Ommelanden vinden ze opeens een uithoek.
-
Van der Laan
- Geregistreerd lid
Bericht
door Van der Laan » di 02 sep, 2008 9:01
De SAAB 95 Diesel heeft inderdaad een Peugeot motor onder de kap liggen. Het zal dan denk ik dezelfde auto zijn die eerder gespot is. We zijn inmiddels een eind op weg met het museum en we hopen nog dit jaar het museum te openen. Alle auto´s staan er inmiddels in en de laatste werkzaamheden zijn in de afrondende fase. Ik laat het wel weten als het zover is.
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
Bericht
door marcelgerry » di 02 sep, 2008 18:55
Van der Laan schreef:De SAAB 95 Diesel heeft inderdaad een Peugeot motor onder de kap liggen. Het zal dan denk ik dezelfde auto zijn die eerder gespot is. We zijn inmiddels een eind op weg met het museum en we hopen nog dit jaar het museum te openen. Alle auto´s staan er inmiddels in en de laatste werkzaamheden zijn in de afrondende fase. Ik laat het wel weten als het zover is.
Kun je niet alvast een tipje van de sluier oplichten (foto's). Wordt de opening nog groots aangepakt

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » di 02 sep, 2008 19:01
Misschien een idee om er een meeting te houden als het museum voor het eerst publiek binnen laat?
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
Bericht
door marcelgerry » di 02 sep, 2008 19:08
Henk-Jan schreef:Misschien een idee om er een meeting te houden als het museum voor het eerst publiek binnen laat?
Goed idee, laat Harm eerst maar eens met een datum komen

-
Steve-O
- Donateur (8x)

Bericht
door Steve-O » ma 15 sep, 2008 16:35
Harm, fantastisch initiatief van jullie! Ik verhuis binnenkort naar de Randstad maar kom gewoon lekker langs.
Mag ik hierbij de moderatoren voorstellen om alle zeikposts over 'uithoek', 'wel ver weg' en dergelijk telkens te verwijderen. Wij Noorderlingen zijn ook altijd braaf een paar honderd kilometer naar de onderdelendag etc. gereden.
(dit laatste stukje tekst kan dan ook mee de prullemand in)
-
gripen 9-3
- Geregistreerd lid
Bericht
door gripen 9-3 » di 16 sep, 2008 10:21
Een Saab is toch DE auto om lange afstanden in af te leggen. Dus "Westerlingen" loop niet te miepen

dat het verder dan een half uurtje rijden is, start die Saab, geniet van de heerlijke stoelen en komt allen naar het landelijke Overschild.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » di 16 sep, 2008 10:25
Gezien het verkeersbeeld in de randstad is de term 'uithoek' nogal relatief. Het kostte me laatst 1,5 uur om van Amsterdam naar Amersfoort te komen. In die tijd had ik ook naar Groningen kunnen rijden... Dan heb ik het gemakshalve maar niet over Hoogland

-
Remminga
- Geregistreerd lid
Bericht
door Remminga » di 14 okt, 2008 13:46
Groningen is de mooiste fileloze provincie van Nederland, en absoluut geen uithoek.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » di 14 okt, 2008 13:47
Prachtige provincie, praktisch fileloos. Nedergeografisch gezien zeker een uithoek....maar zou er zo naar verhuizen hoor
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » di 14 okt, 2008 14:17
Groningen een uithoek? hmmm, ik rij vaak even in 1 dag op en neer naar London via Calais (tunnel).
Dus effe een 1000 km wegtrekken.
Dus is Groningen niets qua afstand. Beter lekker kunnen rijden (en inderdaad genieten van de Saab) dan hier in het Westen nodeloos in de lange rijen blik moeten aansluiten..
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » di 14 okt, 2008 14:18
Ja jij

-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » di 14 okt, 2008 14:19
wat ik?