Utrechtse Heuvelrug- en Het Gooi meeting: zondag 16 november

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
sjoerdk
Geregistreerd lid

Utrechtse Heuvelrug- en Het Gooi meeting: zondag 16 november

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 10:56

Zondag 16 november om 13.00, startlocatie bij Huis Doorn te Doorn:

Langbroekerweg 10
3941 MT Doorn
T: (+31) (0)343 42 10 20

Organisatoren:

Arjen
Greg
Thomas
Sjoerd

Deelnemers:

Black Turbo
Bram
Coen Wagner
De Teng
De Zweed (Johan & Monique)
Doc (onder voorbehoud)
Eder
Injectie
Jaap 900i
Jelger
Jelle
Hanm
Margreet
Martijn Oosterom
Menno
Menno & Tamara
Pepijn
PH3500
Roger: 16 november
Robert Jansen
Rutger (onder voorbehoud)
Sapphire
Taaffert
Tonnes
93zilver

Na de succesvolle MLM II meeting leek het ons (Greg, Thomas en schrijver dezes) leuk om binnenkort een meeting te organiseren.

De bedoeling is om bij Kasteel Doorn te Doorn te verzamelen, alwaar een fotoshoot plaatsvind op het kasteelterrein en waar de mogelijkheid bestaat met z'n allen een kopje koffie te drinken bij het nabij gelegen café/restaurant.

Afbeelding

Na de foto's en de koffie rijden we richting Het Gooi, met als eindbestemming Laren alwaar - mits er animo voor is - we wat kunnen eten bij Brasserie Stijl. Als het lukt zit er ook een toertocht aan vast, die in Doorn begint en dus in Laren eindigt.

Afbeelding

Qua datum dachten wij aanvankelijk aan zondag 2 november, dit laten we nog even afhangen van wie er dan allemaal kunnen.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 01 okt, 2008 11:05

Leuk! Ik kom wel, 9 november kan ik niet, andere 2 data zijn prima.

Voor de Coeswaerde bedank ik echter... Weet je zeker dat je daarheen wilt?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 11:09

Haha, ehm, nou afgezien van de ietwat stuntelige & zwaarlijvige bediende die één keer langs kwam en het moeizame afrekenen wel goed te doen. Maar dat had ook andere redenen hoor, bediendes waren verder wel erg leuk. :oops:

Een ander zaakje vind ik ook prima hoor! Ken jij nog een goede in het dorp?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 01 okt, 2008 11:10

:lol: :lol:

hockeymeiden komen toch ergens anders heren?

Aangezien het geen terras weer wordt, vallen Bonte Paard en Mauve wel een beetje af. Je zit sowieso wel een beetje met een parkeerprobleem als je het in centrum Laren wil doen.

katja
Geregistreerd lid

Bericht door katja » wo 01 okt, 2008 11:13

sjoerdk schreef:Haha, ehm, nou afgezien van de ietwat stuntelige & zwaarlijvige bediende die één keer langs kwam en het moeizame afrekenen wel goed te doen. Maar dat had ook andere redenen hoor, bediendes waren verder wel erg leuk. :oops:
we kunnen je ook met z'n allen helpen bij het "kiezen" :wink:

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 01 okt, 2008 11:15

Qua parkeren is Stijl wel goed te doen, kun je parkeren bij het Singer museum. Eten en bediening (de service althans, rest heb ik nooit zo op gelet :lol: ) is daar ook een stuk beter dan bij de Coeswaerde (vind ik).

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 01 okt, 2008 11:15

in het bos heb je nog Theehuis 't Bluk (vlakbij Witte Bergen)... ben er in geen jaaaren meer geweest dus wie weet is het wel inmiddels bewoond door enge boskabouters.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 01 okt, 2008 11:17

Bluk is maar tot 18 uur open, dus qua eten is dat geen optie.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 11:17

Margreet schreef:Qua parkeren is Stijl wel goed te doen, kun je parkeren bij het Singer museum. Eten en bediening (de service althans, rest heb ik nooit zo op gelet :lol: ) is daar ook een stuk beter dan bij de Coeswaerde (vind ik).
Hmm, als het enigzins druk wordt bij de meeting lijkt me dit inderdaad een prima oplossing, gezien het parkeren. Na afloop van de MLM al gemerkt dat parkeren in Laren centrum niet echt te doen is op zondagmiddag.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 01 okt, 2008 11:18

Als het geen koopzondag is (en dat was het tijdens de MLM wel geloof ik), dan gaat het wel, maar echt ideaal is het niet nee.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 11:20

Dan lijkt het me verstandig om maar bij Brasserie Stijl te gaan eten, ik zal vooraf ook nog wel even bellen of het allemaal kan.

Op welke data kunnen de andere replyers van dit topic?

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 01 okt, 2008 11:22

Vollebregt kan ook nog, dat zit praktisch naast Stijl, maar is wel een andere prijsklasse. Reserveren voor Stijl is denk ik wel aan te raden ja als het een grotere groep wordt.

Ik denk trouwens dat ik de auto even thuis breng en op de fiets terug kom --> wijntje bij het eten :D Scheelt weer een parkeerplek.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 01 okt, 2008 11:24

sjoerdk schreef:Na afloop van de MLM al gemerkt dat parkeren in Laren centrum niet echt te doen is op zondagmiddag.
Ik kon mijn afzichtelijke Rolls-Royce Drophead Coupé ook al nergens kwijt die middag :wink:

Ik heb 'm trouwens Monte Carlo geel gespoten gisteren, Aerokitje komt er nog op:

Afbeelding

Deze auto heeft de fameuze versnellingsbak met de langste overbrenging, garantie voor ontspannen toeren!

On topic... Ik ga voor Restaurant "Stijl"

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 11:24

Stijl lijkt mij gezien de prijzen en de parkeerfaciliteiten een prima plek om even een hapje te eten, dank voor de tip! :D

Ik zal vanmiddag nog even contact opnemen met de andere heren hoe we het gaan doen met de eventuele toertocht (moet wel genoeg animo voor de meeting zijn, anders wordt het zo saai).

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 01 okt, 2008 11:26

neem de Goyergracht-zuid maar.. schud je meteen alle aero rijders van je af. :lol:

Plaats reactie