stofkappen aandrijfassen

1967-1980
Plaats reactie
Bart-els
Geregistreerd lid

stofkappen aandrijfassen

Bericht door Bart-els » do 02 okt, 2008 11:11

Hallo allen,

bij de keuring werden de stofkappen afgekeurd. Waar zijn deze nog te koop.

alvast bedankt,

groet Bart

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 02 okt, 2008 12:10

Heb net een setje via Saabspecialist Arijjansen te Utrecht, Obrechtstraat.

Ging per twee, en verdomd, nu is de tweede aan de beurt.

Duurde wel even, besteltijd.

Ik heb trouwens uit een doosje oude onderdelen dat ik heb overgenomen van iemand van het forum, een exemplaar dat afwijkt van deze twee.

Hij heeft nl. een ijzeren ring er aan vast zitten (hebben de mijne niet, voor model 1977).

Ik vermoed dat dit een ouder type is.

Als je deze zoekt, heb ik er dus één voor je.

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid

Re: stofkappen aandrijfassen

Bericht door 72sonett3 » do 02 okt, 2008 12:53

Bart-els schreef:bij de keuring werden de stofkappen afgekeurd. Waar zijn deze nog te koop.
Binnenste of buitenste?
Ik heb beiden nog wel liggen, nieuw & origineel, inclusief bevestigingsklemmen en vet, pb maar...

Plaats reactie