Trajectcontrole

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Thijs O.
Geregistreerd lid

Trajectcontrole

Bericht door Thijs O. » di 24 mei, 2005 2:13

Weet iemand ook of er op het moment ook traject controle is op de A1 tussen Deventer en apeldoorn??

easy
Geregistreerd lid

Re: Trajectcontrole

Bericht door easy » di 24 mei, 2005 9:19

Thijs O. schreef:Weet iemand ook of er op het moment ook traject controle is op de A1 tussen Deventer en apeldoorn??
http://www.flitsservice.nl en meer over flitswetenswaardigheden,legale struikroverij en zelfverdedigingstechnieken :wink:

gr,
peter

dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Bericht door dpw_vd_wijk » di 24 mei, 2005 13:13

Stukje tekst die ik van http://www.trajectcontrole.nl heb geplukt:

Huidige trajecten
Inmiddels zijn in Nederland zes trajectcontrolesystemen actief:

A2 tussen Maarssen en Breukelen;
A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep;
A12 tussen De Meern en Woerden;
N919 bij Veenhuizen;
Zeelandbrug;
Flevoland (verplaatsbaar systeem).
Dit jaar zal in de Westerscheldetunnel een trajectcontrolesysteem in gebruik worden genomen.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » di 24 mei, 2005 13:22

Thijs O. schreef:Weet iemand ook of er op het moment ook traject controle is op de A1 tussen Deventer en apeldoorn??
Dit systeem heeft alleen de eerste +/- 3 maand gewerkt als traject, en dan alleen in de richting van apeldoorn naar deventer. Op dit moment is het puur een dynamische systeem dat snelheid/beschikbare rijstroken aangeeft.

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » di 24 mei, 2005 16:54

oef...gelukkig: zoals het nu lijkt scheelt me dat dan een boete van 400 Euro: heb namelijk tussen A'doorn en Deventer mijn Turbo Cabio even tot het uiterste getrokken! Ik hoorde namelijk achteraf pas dat hier wel eens trajectcontrole kon zijn!

Bedankt voor de info!

John
Geregistreerd lid

Bericht door John » di 24 mei, 2005 17:29

Ik dacht al dat ik laatst een turbo hoorde fluiten ..... :D

De trajectcontrole is er inderdaad geweest, maar het hele spul is weer verwijderd. Wel staan ze er nog af en toe met een reguliere radar

Plaats reactie