Stekker en kast onder de achterbank

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Stekker en kast onder de achterbank

Bericht door sander69 » di 14 jun, 2005 23:34

Tijdens het schoonmaken van mijn 900 classic met aero pakket vond ik onder de achterbank een kast zitten met een grote stekker erin..aan de kabel die eraan zat, bevond zich een klein stekkertje..... misschien om iets bij aan te sluiten???????

Weet iemand misschien waar dat van is??

verder zag ik onder de voorstoelen 2 stekkers voor aan de stoel en 1 achterin de stoel...... 1 stekker zou van het lampje van de autogordel kunnen zijn, maar die andere????

gr

Sander

MISTY
Geregistreerd lid

Re: Stekker en kast onder de achterbank

Bericht door MISTY » wo 15 jun, 2005 0:13

deze zijn voor de stoelverwarming :wink: (standaard)

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » wo 15 jun, 2005 0:34

Weet je dan ook waar de schakelaars voor de stoelverwarming moeten zitten of wat ik moet doen om deze aan en uit te kunnen zetten?

zo te zien zit er nu geen stoelverwarming in...... althans ik zie geen schakelaar om ze aan of uit te zetten

dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Bericht door dpw_vd_wijk » wo 15 jun, 2005 0:51

sander69 schreef:Weet je dan ook waar de schakelaars voor de stoelverwarming moeten zitten of wat ik moet doen om deze aan en uit te kunnen zetten?

zo te zien zit er nu geen stoelverwarming in...... althans ik zie geen schakelaar om ze aan of uit te zetten
De stoelverwarming gaat toch automatisch aan als je de verwarming aandoet? Wij hadden vroeger namelijk nooit een schakelaar voor stoelverwarming in onze 900's maar wel stoelverwarming.

bmw3er
Geregistreerd lid

Bericht door bmw3er » wo 15 jun, 2005 7:31

volgens mijn herinnering ging de stoelverwarming van mijn 900NG gewoon aan onder de 14 graden c.
Daarnaast zaten er onder de stoelen ook de draden om vast te stellen of er iemand op zat, bepalend voor het activeren van de airbags in het geval dat....
:cry:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » wo 15 jun, 2005 9:44

Kijk zo leer ik elke dag weer wat nieuws....

weten jullie ook waar die zilveren kast voor is die onder de achterbank ligt en waar een grote stekker in zit.... aan die kabelboom zit nog een klein stekkertje waar je blijkbaar nog iets aan kunt klikken, maar ik heb geen idee wat.......

dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Bericht door dpw_vd_wijk » wo 15 jun, 2005 10:27

sander69 schreef:Kijk zo leer ik elke dag weer wat nieuws....

weten jullie ook waar die zilveren kast voor is die onder de achterbank ligt en waar een grote stekker in zit.... aan die kabelboom zit nog een klein stekkertje waar je blijkbaar nog iets aan kunt klikken, maar ik heb geen idee wat.......
Zitten onder de achterbank niet de diverse computers van de auto?

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » wo 15 jun, 2005 10:35

volgens mij de APC

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » wo 15 jun, 2005 10:39

dader schreef:
volgens mij de APC
APC is vanaf MY85 of MY86 verplaatst naar linksvoor onder de motorkap

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » wo 15 jun, 2005 10:55

Bij mij zit daar de unit van de startonderbereker en alarm, misschien is dat het..

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » wo 15 jun, 2005 11:58

er wordt op dit moment centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ingebouwd, ik zal daar zo eens vragen of het van de startonderbreker kan zijn...

manga
Geregistreerd lid

Bericht door manga » vr 08 jul, 2005 19:04

En???

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » vr 08 jul, 2005 20:09

geen idee.. ze hadden geen idee waar ik het over had, aangezien ze daar niet moesten zijn.....

Mout
Geregistreerd lid

Bericht door Mout » vr 08 jul, 2005 20:20

abs

groet marc

Plaats reactie