Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » do 04 dec, 2008 13:31
Wie o wie is er aan de beurt voor de nieuwjaarsmeeting.
In het oosten was het afgelopen jaar en hebben Brikny en Jwatering het georganiseert op een voortreffelijke wijze [toerrit en karten], wie regelt het nu?
In een ander centraal deel van Nederland

alhoewel in de 2008 versie waren er ook Belgen.
-
brinky
- Donateur

Bericht
door brinky » do 04 dec, 2008 13:32
Ik heb overwogen om het dit jaar weer te doen, want het is onwijs leuk... maar qua tijd gaat het me niet lukken.
Wie neemt het stokje over?
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » do 04 dec, 2008 14:03
En dat was volgens mij iemand uit Den Haag

-
HdL
- Geregistreerd lid
Bericht
door HdL » do 04 dec, 2008 16:00
Nieuwjaarsduik Scheveningen -----> Meeting in de Pianobar

-
Menno
- Geregistreerd lid
Bericht
door Menno » do 04 dec, 2008 19:39
K*t. Eh. Ik leg ff snel een zee aan, en zo'n Pianobar moet ook wel lukken, maar enige organisatie daaromtrent? Dachetnie
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » do 04 dec, 2008 23:01
Nieuwjaarsduik en Saab meeting combineren?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » do 04 dec, 2008 23:23
Robbert schreef:Nieuwjaarsduik en Saab meeting combineren?
Hmm, niet het beste idee volgens mij...

-
Pluseight
- Geregistreerd lid
Bericht
door Pluseight » wo 10 dec, 2008 11:07
Ik heb op internet nog wel een aarige toerrit gevonden in het midden van het land. Het is dus geen puzzelrit, maar een mooie rit in de omgeving van de Veluwe is misschien wel wat?
Bijvoorbeeld starten bij hotel restaurant Nol in 't Bos, vlakbij Wageningen en Renkum, om vervolgens richting de de Veluwe te gaan. Er zijn best wat mogelijkheden denk ik om hier een geslaagde rit van te maken.
Mogelijke startlocatie:

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » wo 10 dec, 2008 17:21
We zouden het dit keer ook wat kleiner kunnen houden. Dus een niet al te sterk voorbereide tourrit of geen tourrit en gewoon een leuke plek regelen om samen te komen. Als het weer niet meezit (waar we vorig jaar mazzel mee gehad hebben), dan is het niet zo geweldig om rond te rijden.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 10 dec, 2008 19:09
Henk-Jan schreef:Als het weer niet meezit dan is het niet zo geweldig om rond te rijden.
Mwah:
Ik had hier in de buurt best wat willen organiseren(paar heuveltjes, stukje Autobahn), maar heb er echt de tijd niet voor. Misschien later in 2009, aangezien er dan toch geen 7 heuvelen tocht is.
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » wo 10 dec, 2008 19:51
Zit het weer niet mee als het sneeuwt?

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 10 dec, 2008 19:52
Aj, got me HJ

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bericht
door Tenfour » do 11 dec, 2008 18:12
Henk-Jan schreef:We zouden het dit keer ook wat kleiner kunnen houden. Dus een niet al te sterk voorbereide tourrit of geen tourrit en gewoon een leuke plek regelen om samen te komen. Als het weer niet meezit (waar we vorig jaar mazzel mee gehad hebben), dan is het niet zo geweldig om rond te rijden.
Volgens mij heeft Jelger het initiatief al op zich genomen voor een Nieuwjaars uitwaaimeeting aan zee
Zie:
viewtopic.php?t=48391
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » do 11 dec, 2008 18:23
Precies!