De motor-swap van mijn red arrowtje is nagenoeg klaar. Heb alles aangesloten zoals 't hoort, maar krijg em alleen nog niet aan de praat. Hij wil wel starten, maar zodra ie aanslaat valt ie weer stil... dus het start geluid, een vroem -soms een beetje gesputter- en dan niks.... Tot vervelens toe.
Wat zou dit kunnen zijn? Heb de bougies al vervangen en alles nog eens nagelopen, maar kan niks vinden. Omdat ie gewoon aanslaat en ik duidelijk een benzinepomp hoor aanslaan on de achterbank, lijkt me dat ie wel gewoon benzine krijgt. Ook viel 't me op dat het pijpje uit de Turbo terug naar 't blok best wat olie lekt. Is dit normaal of slechts een gevolg van mijn vele pogingen em gestart te krijgen????
Het ruilblok is afkomstig uit een zelfde type dus het gaat gewoon om een 900 Turbo/Intercooler 8 Klepper. Heb alleen het benzine/luchtfilter geval en de intercooler origineel gehouden.
Het blok liep voor de operatie als een zonnetje, dus als een van jullie 't nog weet.....
Daan
Oh ja, met de vloeistoffen is niks mis, dus er zit ook echt wel benzine in hoor!