Saab-dealer Zuid-Oost in Tilburg neemt het Saab-dealerschap van Tigchelaar in Breda over. Tigchelaar verhuurt haar Saab-dealerpand in Breda aan Zuid-Oost. Dat maakte Tigchelaar vandaag bekend.
Eerder deze maand verkocht Tigchelaar haar Alfa Romeo-dealerschap aan Automotions Groep. Automotions wilde ook het Saab-dealerschap van Tigchelaar overnemen, maar daar ging de importeur niet mee akkoord. Automotions is wel in gesprek met Saab om erkend reparateur te worden.
Tigchelaar Breda overgenomen door Zuid-Oost
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Tigchelaar Breda overgenomen door Zuid-Oost
Klik
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
wouterve
- Geregistreerd lid
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Hej!
Dat nieuws hoorde ik gisteravond ook een zeker persoon
.
Ben jij op het moment van thuiskomst (wat een barre winterse omstandigheden ten noorden van Eastwood onderweg zeg) nog achter computer gekropen?
Eelco, ik vind het reuze
dat je m'n 900 Routel in de Fabrique van een prachtig dashbord voorzien hebt die naast mooi ook reuze kraakvrij blijkt te zijn
.
Hopen dat de Fabrique iig de economische crisis wel overleeft
.
Cornell
Dat nieuws hoorde ik gisteravond ook een zeker persoon
Ben jij op het moment van thuiskomst (wat een barre winterse omstandigheden ten noorden van Eastwood onderweg zeg) nog achter computer gekropen?
Eelco, ik vind het reuze
Hopen dat de Fabrique iig de economische crisis wel overleeft
Cornell
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Anticyclisch heerscht! zouden ze de nieuwe vestiging dan niet Zuid-West moeten noemen?wouterve schreef:Mooie mop... had 'm inderdaad ook niet zo zien aankomen, maar wel een leuke anticyclische investering.
Goed verhaal IMHO, misschien moesten ze nieuwkoop in Den Bosch ook maar uitkopen, dat is zo'n ratjetoe-van-merken dealer.
Is in ieder geval goed voor Mevr Frikandel, want die werkt vanaf komend jaar in Breda, dicht bij Tighelaar. Dan kan ze bij een beurtje lopend naar kantoor, en spaart ze de kosten van een leen-auto.
Het spreekt wel voor ze en het vertrouwen in het merk SAAB dat ze dit aandurven. Ze worden wel een niet te onderschatten speler voor SAAB in zuid-west nederland. Lokaal hebben ze ook met andere merken geexperimenteerd (recent Subaru, en volgens mij waren ze ook SEAT dealer ooit), maar dat heeft ze volgens mij niet verder gebracht.DaVinz schreef:is dit wel zo slim om te doen? Zal wel, anders doen ze het niet, maar toch. Krijgen we dan niet zulke grappen als bij Driessen? Die nu ook dingen weg doet, omdat ze te groot zijn?
Ik schaar me achter deze comments van de bronsite......Getuigt van lef en visie, zeker in deze roerige tijden
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Kreeg ook een kerstkaartje.
Ik vind het helemaal goed van die (voorgenomen) overname.
Volgens mij is dit een van de beste dealers van het land met prima after-service. In juni heb ik er mijn cabrio gekocht en mijn volgende koop ik er weer (zelfs als ze iets duurder zouden zijn, maar doorgaans krijg je daar meteen een scherpe prijs, dus ook dat is helemaal goed). Dat groei tenkoste van service moet gaan is echt een fabel.
Rob
Ik vind het helemaal goed van die (voorgenomen) overname.
Volgens mij is dit een van de beste dealers van het land met prima after-service. In juni heb ik er mijn cabrio gekocht en mijn volgende koop ik er weer (zelfs als ze iets duurder zouden zijn, maar doorgaans krijg je daar meteen een scherpe prijs, dus ook dat is helemaal goed). Dat groei tenkoste van service moet gaan is echt een fabel.
Rob
-
Marius0404
- Donateur (7x)

ruim vel bij Driessen
hi
reed net langs Driessen:
daar kun je vanaf heden een proefrit met een Saab in de showroom doen: alle Hummer en Chevys zijn er uit en alle Saabs (die nog niet verkocht zijn
) staat uitgestald.
ik ben bang voor de bonussen van de verkopers.
enfin, morgen maar even naar Jan Cuppens voor een grote beurt.
Geen marmer op de vloer, maar een goede service.
groet
Marius
reed net langs Driessen:
daar kun je vanaf heden een proefrit met een Saab in de showroom doen: alle Hummer en Chevys zijn er uit en alle Saabs (die nog niet verkocht zijn
groet
Marius
-
marcel
- Geregistreerd lid
-
marcel
- Geregistreerd lid
-
Bezoeker
- Geregistreerd lid
-
break
- Geregistreerd lid
Re: ruim vel bij Driessen
HiMarius0404 schreef:hi
reed net langs Driessen:
daar kun je vanaf heden een proefrit met een Saab in de showroom doen: alle Hummer en Chevys zijn er uit en alle Saabs (die nog niet verkocht zijn) staat uitgestald.
groet
Marius
Ik was vandaag niet langs Driessen gereden maar er eens binnengelopen zag nl. niets dan Citroëns staan in de showroom waar je voorheen volgens sommige proef kont rijden met Saab.
Maar ze verkopen ook nog Saab staat in apart gedeelte samen met Alfa Romeo en boven hun staan de Maserati's,Hummers en Cadillac's.
Toch een mooi automobielbedrijf met vriendelijke mensen en dit bedrijf mag niet verward worden met HDMG (neef van deze Driessen) die onlangs op de fles ging.
Maar meteen een APK afgesproken als kennismaking.