gti gaat vlammen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
coolyo0o
Geregistreerd lid

gti gaat vlammen

Bericht door coolyo0o » za 04 jun, 2005 11:34

Jochen
Geregistreerd lid

Re: gti gaat vlammen

Bericht door Jochen » za 04 jun, 2005 11:41

ipv te blijven kijken had ie beter meteen zijn brandblusser gepakt... :roll:

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » za 04 jun, 2005 12:30

Goed vastgelegd voor de verzekering. stomweg toe kijken hoe je auto ineens zomaar in vlammen vliegt.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 04 jun, 2005 14:26

In geval van een goeie oliebrand doe je niet veel met een kleine poederblusser hoor. Dan zou ik er ook voor kiezen om de benen te nemen. Liever m'n Saab dan m'n huid.

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » za 04 jun, 2005 14:45

Oosthoek schreef:In geval van een goeie oliebrand doe je niet veel met een kleine poederblusser hoor. Dan zou ik er ook voor kiezen om de benen te nemen. Liever m'n Saab dan m'n huid.
Ik zet er toch wel vraagtekens bij. Men heeft een videocamera en is meer bezig te boel te filmen dan er iets aan te doen. Het komt inderdaad wel voor, zo'n brand, maar het ziet er voor mijn gevoel opzettelijk uit.

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » za 04 jun, 2005 15:01

Leonardo da Vinci schreef:
Oosthoek schreef:In geval van een goeie oliebrand doe je niet veel met een kleine poederblusser hoor. Dan zou ik er ook voor kiezen om de benen te nemen. Liever m'n Saab dan m'n huid.
Ik zet er toch wel vraagtekens bij. Men heeft een videocamera en is meer bezig te boel te filmen dan er iets aan te doen. Het komt inderdaad wel voor, zo'n brand, maar het ziet er voor mijn gevoel opzettelijk uit.
Waardoor komt het dan dat het er opzettelijk uitziet voor jou? Zo`n brand slaat binnen 45 seconden letterijk overal om je oren! Heb je dat brandblussertje gezien, is binnen 30 seconden leeg. Kun je net je peuk in de asbak mee doven :-P+.

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » za 04 jun, 2005 15:13

Voordat het vanaf begin tot eind op film is vastgelegd. Ook voordat het de VS betreft, en dat soort praktijken vrij normaal zijn, zolang je de zaak maar met goede bewijzen vastlegd.

En ik twijfel helemaal niet over het feit zo'n brand zich snel verspreid, of dat een blussertje het niet doet, maar vindt het toch een beetje vreemd als reactie de brand te gaan filmen alsof het een spectakel is. Het is ook raar dat zo'n blussertje tevoorschijn komt, om alle mogelijkheden uit te sluiten, en de conclusie te trekken dat zij hun best deden en verder alleen maar op de brandweer konden wachten.

"We did all we could, then the car burned out, and look at the result = total loss. And if you don't believe our versions of the story, then we've even got it objectively on film."

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 04 jun, 2005 15:34

Ik ga niet uit van het slechte in de mens.

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » za 04 jun, 2005 16:11

Ga toch heen, wat een onzin. Als het een gevalletje verzekering is denk je dan niet dat er een onderzoek wordt ingesteld? Nooit gehoord van een expert? En dan zegt de verzekering dat er opzet in het spel is, dat is even balen zeg..heb je net je GTI in lichterlaaie gezet :-P+

Je grammatica is trouwens discutabel, of je hebt niet goed opgelet of je moet naar de slijter voor een nieuwe fles rose :wink:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » za 04 jun, 2005 16:15

Oosthoek schreef:Ik ga niet uit van het slechte in de mens.
Ik ook niet :P Dit is gewoon een ongeluk, toevallig cameraatje in de auto. Wellicht wilde ze een adaptionrun filmen. En al die homevideo`s van de (ons helaas onvallen) twintowers zijn vast en zeker gemaakt door undercover terroristen? :roll:

Onthul je laatste uitvinding even aan ons Leo :wow:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » za 04 jun, 2005 16:38

Het is wel vreselijk om je auto zo langzaam te moeten zien afbranden!
Ik neem niet aan dat het opzettelijk was, want je verzekering keert waarschijnlijk toch niet meer uit dan je auto waard is(dagwaarde).

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » za 04 jun, 2005 17:42

Dan is het niks meer als een nauwkeurig gefilmd ongelukje.

"En al die homevideo`s van de (ons helaas onvallen) twintowers zijn vast en zeker gemaakt door undercover terroristen?"

-Met die opnames zie je een aardbevings effect.

SirKwietje
Geregistreerd lid

Bericht door SirKwietje » vr 10 jun, 2005 20:55

Heeft wel een mooi setje velgen onder :D

EvelKnievel
Geregistreerd lid

Bericht door EvelKnievel » di 21 jun, 2005 13:29

Zoiets heb ik bij mijn eerste auto (Starlet -1 :oops: ) ook eens meegemaakt.

Mijn Halfords-huismerk radio-cassetespeler vatte onder het rijden spontaan vlam ......... :shock:

Daar word je niet vrolijk van, maar gelukkig lukte het om dat ding snel uit z'n slede (de radio was uitgevoerd als een handtasje. kunt u die nog :wink: ) te trekken en naar de eeuwige jachtvelden te helpen :twisted:

Plaats reactie