Dat weet ik eerlijk gezegt niet, we zijn met 5-6 autos ongeveer maar we rijden vanaf Tilburg naar Chimay, of we dan over de E40 komen weet ik niet zeker.SirKwietje schreef:Ik zal er ook zijn![]()
Reizen jullie langs de E40 naar Chimay?
King Of Europe 2005
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Re: King Of Europe 2005
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
Waarschijnlijk nemen jullie de A7 en dan richting Chaleroi. Ik moet ook langs Chaleroi dus wacht ik daar wel even op de karavaan saab's
Laat maar iets weten als jullie de route hebben uitgestippelt
Laat maar iets weten als jullie de route hebben uitgestippelt
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Nou ik ben niet met de Saabgang
Meer met een stel Toyotafreaks
En we gaan vrijdag al, omdat je vrijdagavond op de camping moet zijn, ivm met 2x overnachten.
Ben wel benieuwd wie er allemaal gaat......?
Staat er ook iemand op de camping?
Meer met een stel Toyotafreaks
En we gaan vrijdag al, omdat je vrijdagavond op de camping moet zijn, ivm met 2x overnachten.
Ben wel benieuwd wie er allemaal gaat......?
Staat er ook iemand op de camping?
-
Kenny
- Geregistreerd lid
En hoe is het geweest ?
Niemand foto's ?
Groetjes,
Kenny... die er niet bij kon zijn...
Niemand foto's ?
Groetjes,
Kenny... die er niet bij kon zijn...
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Ben gisterenavond terug gekomen, het was echt heel gezellig geweest, goeie wagens, mooi evenement.
Van de Saabs was jammer genoeg alleen Toni er, die vertelde dat Nordic(snee in de hand van driver) en Speedparts(versnellingsbak) problemen hadden.
Toni deed het goed, erg snelle wagen! Maar je merkt dat het verder een echte straatwagen is, met name bij het wegkomen niet opgewassen tegen gestripte golfjes met belachelijk veel pk's, daarna zie je weer wel dat hij in zijn klasse een van de hoogste topsnelheden had.
De winnaar was een Audi Quattro Coupe met een Chevy V8 (+- 1400pk)

Van de Saabs was jammer genoeg alleen Toni er, die vertelde dat Nordic(snee in de hand van driver) en Speedparts(versnellingsbak) problemen hadden.
Toni deed het goed, erg snelle wagen! Maar je merkt dat het verder een echte straatwagen is, met name bij het wegkomen niet opgewassen tegen gestripte golfjes met belachelijk veel pk's, daarna zie je weer wel dat hij in zijn klasse een van de hoogste topsnelheden had.
De winnaar was een Audi Quattro Coupe met een Chevy V8 (+- 1400pk)

-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid

Wat een supervette bak is dit toch...
Als ik geen Saab reed, dan had ik er zo een!! (Had ik weleens waar wat langer moeten sparen, maar goed..)
-
Manic
- Lid van verdienste
Zo ongeveer hetzelfde hierPearl Aero schreef:
Wat een supervette bak is dit toch...
Als ik geen Saab reed, dan had ik er zo een!! (Had ik weleens waar wat langer moeten sparen, maar goed..)
-
Juice
- Geregistreerd lid
Link naar filmpjes werkt niet
En ik had ze zo graag eens gezien
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Ja ze stonden er al een tijdje op, maar ze moesten eraf ivm weinig webspace...Juice schreef:Link naar filmpjes werkt niet![]()
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Misschien heeft iemand op het forum ergens webspace, in de fotogalerij kon ik ze ook niet uploaden. 
-
B235R
- Lid van verdienste
Sander ff een pb sturen.Ruud schreef:Misschien heeft iemand op het forum ergens webspace, in de fotogalerij kon ik ze ook niet uploaden.
ik wil ze ook wel graag ff zien, ze deden destijds ook een keer niet...