Deuken repareren door de Saabdealer?

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Abel
Geregistreerd lid

Re: Deuken repareren door de Saabdealer?

Bericht door Abel » wo 29 jun, 2005 13:13

Amazon schreef:Toen ik mijn 900-cabrio kocht zaten zoveral kleine parkeerdeukjes, met name in de deuren, maar ook in de achterschermen. Ik denk in totaliteit meer dan twintig deukjes. Geen gezicht, ik erger me hier midnightblue aan.

Voor de noorderlingen; ik heb dit in Drachten (Frl) laten repareren. Beide kanten weer superstrak voor € 125! :lol:

De man die dit doet verstaat zijn vak. De hele dag rijden dealers af en aan om kleine deukjes uit hun auto's te laten halen voordat ze showroom ingaan.

De ene uitdeuker is de andere niet. Er zijn er bij die een deukje voor 80% weghalen, maar verder komen ze niet. Deze is perfect!
Je hebt een mailtje

mvrgr Abel

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 30 jun, 2005 12:40

Amazon schreef:Toen ik mijn 900-cabrio kocht zaten zoveral kleine parkeerdeukjes, met name in de deuren, maar ook in de achterschermen. Ik denk in totaliteit meer dan twintig deukjes. Geen gezicht, ik erger me hier midnightblue aan.

Voor de noorderlingen; ik heb dit in Drachten (Frl) laten repareren. Beide kanten weer superstrak voor € 125! :lol:

De man die dit doet verstaat zijn vak. De hele dag rijden dealers af en aan om kleine deukjes uit hun auto's te laten halen voordat ze showroom ingaan.

De ene uitdeuker is de andere niet. Er zijn er bij die een deukje voor 80% weghalen, maar verder komen ze niet. Deze is perfect!
Naam, adres en woonplaatsgegevens? :)

Amazon
Geregistreerd lid

Bericht door Amazon » do 30 jun, 2005 23:00

Hij heet Blom en zit aan de Kiel 12 in Drachten (frl.) (Industrieterrein de Havens) Hij is daar op maandag en vrijdag.

Je kunt hem bereiken op 06-55738199

Houd er wel rekening mee dat je panelen die hij van binnen uit moet bereiken vrij maakt. Bij deuren hoeft dat niet. Dat gaat via de opening waar het raam in glijdt.

Soms zal hij de auto eerst willen zien voordat hij een afspraak maakt voor reparatie.

Abel
Geregistreerd lid

Bericht door Abel » vr 01 jul, 2005 12:15

Amazon schreef:Hij heet Blom en zit aan de Kiel 12 in Drachten (frl.) (Industrieterrein de Havens) Hij is daar op maandag en vrijdag.

Houd er wel rekening mee dat je panelen die hij van binnen uit moet bereiken vrij maakt. Bij deuren hoeft dat niet. Dat gaat via de opening waar het raam in glijdt.

Soms zal hij de auto eerst willen zien voordat hij een afspraak maakt voor reparatie.
Dank, ik bel hem gelijk voor een afspraak

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » vr 01 jul, 2005 12:59

Amazon schreef:Hij heet Blom en zit aan de Kiel 12 in Drachten (frl.) (Industrieterrein de Havens) Hij is daar op maandag en vrijdag.

Ter info: ik denk dat 'ie verhuisd is:
detelefoongids.nl schreef:Autoschade Blom T Uitdeuken zonder Spuiten
Marne 65
9204BD Drachten
Tel: 0512 522428
Mobiel: 06-55738199

Amazon
Geregistreerd lid

Bericht door Amazon » vr 01 jul, 2005 13:29

Ik denk dat dat zijn huisadres is. Het is nog maar kort geleden dat ik er geweest ben, ik heb hem toen niet over verhuisplannen gehoord.

Sowieso maar even bellen van tevoren :wink: .

manga
Geregistreerd lid

Bericht door manga » di 02 aug, 2005 10:22

foutje

Abel
Geregistreerd lid

Blom uit Drachten

Bericht door Abel » di 02 aug, 2005 12:48

manga schreef:foutje
De man het Teake Blom. Op advies van Amazon ben ik er ook met mijn 9000 geweest. In totaal heeft hij er 13 (!) deukjes uitgehaald voor het mooie bedrag van € 125,-. Voor jullie informatie: hij was 10 jaar geleden 1 vd eersten in NL die deze techniek toepaste, heeft daar ook nog cursus in gegeven. Doet het nu alleen nog maar voor de 'hobby' en als zakcentje voor het 'zwitserleven gevoel'. In 1 woord: vakman. Mijn 9000 ziet er weer perfect uit. Ik kan hem dus echt aanbevelen.

Abel

snuffel
Geregistreerd lid

Bericht door snuffel » di 02 aug, 2005 22:00

wie wist een adresje in belgië?

mvg

Dave
Geregistreerd lid

Bericht door Dave » vr 05 aug, 2005 18:09

Heb volgende week afspraak in de garage samen met de expert aangesteld door de verzekering wegens hagelschade...

Kan je je voorstellen, motorkap, dak, kofferdeksel, zijstijlen, deuren, hij is rondom gedeukt. Ik vermoed dat deze techniek beter is dan volledig herspuiten. Afwachten wat het wordt.

Plaats reactie