APC-meeting 17 februari (Hulst!)
-
nics
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
nics schreef:Zo, vandaag voor de Taaf mobiel een heuse Pakistaanse bus toetert besteld, ben benieuwd wat dat gaat bijdragen tot het welzijn des mobiles
Moet nog ff ruimte maken voor de vogelkooi, maar dat gaat helemaal goedkomen!
Weer een mooi testpunt voor de APK, kom je er met een Pakistaanse toeter doorheen, of is dat toch niet goed
-
nics
- Geregistreerd lid
Zal wel effe wat Pak kentekenplaten mee laten komen, hoef je niet meer door de APK 
Voor de overigen: de Pakistaanse overheid werd geschift van alle loeiende bus toeters, dus werden die verboden. Revanche van alle bus chauffeurs werd dus het monteren van een electronische kanaripiet (alsof die minder herrie maken). Tijdens de APC meeting (en ikke maar denken dat dat over pijnstillers ging) heeft de Taaf mobile me laten horen wat er allemaal aan herrie uitkomt aan de VOORKANT (nee, niet de brulpijp aan de achterzijde) vandaar mijn spontane aanbod Nederland "wat op te vrolijken"

Voor de overigen: de Pakistaanse overheid werd geschift van alle loeiende bus toeters, dus werden die verboden. Revanche van alle bus chauffeurs werd dus het monteren van een electronische kanaripiet (alsof die minder herrie maken). Tijdens de APC meeting (en ikke maar denken dat dat over pijnstillers ging) heeft de Taaf mobile me laten horen wat er allemaal aan herrie uitkomt aan de VOORKANT (nee, niet de brulpijp aan de achterzijde) vandaar mijn spontane aanbod Nederland "wat op te vrolijken"
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Als dat zo'n grote chromen bol is, waar twee tonen uitkomen...nics schreef:yep, die ENORME dingdong gevallen op van die van voor de 2e wereldoorlog fietsen die nog steeds gemaakt worden???
Die had ik ook op mijn Puch
Helemaal geweldig!!
Helaas een keer gestolen, maar eigenlijk ook niet nodig, zit nu de JT onder de uitlaten voor brommers onder
-
nics
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Hier nog een Retroll filmpje.
Te zien zijn de rijdende auto's van Cedric, Berry, Turboflix, Uradius en Torsten.
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tQ138J3VXEs&hl ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tQ138J3VXEs&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Te zien zijn de rijdende auto's van Cedric, Berry, Turboflix, Uradius en Torsten.
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tQ138J3VXEs&hl ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tQ138J3VXEs&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
-
cédric
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Goed dat je hier nooit alleen hoeft na te denken over dit soort zaken
Natuurlijk ben ik (weer) in voor een soortgelijke APC meet! Gezien de grote opkomst vorig jaar reken ik op weer een leuke dag. Ik hoop dat Jelmer ook nog steeds meeleest
Hoofddoel blijft de APC tuning, maar natuurlijk be je met elke Saab welkom.
Ik zorg dan natuurlijk weer voor (charmante) catering en (weer) mooi weer!
Ik stel voor de komende 2 weken te kiezen uit:
-zaterdag 14 Februari
-zondag 15 Februari
Ik heb zelf niet direct een voorkeur, maar misschien anderen wel
Roept u maarrrrr
daan
Natuurlijk ben ik (weer) in voor een soortgelijke APC meet! Gezien de grote opkomst vorig jaar reken ik op weer een leuke dag. Ik hoop dat Jelmer ook nog steeds meeleest
Hoofddoel blijft de APC tuning, maar natuurlijk be je met elke Saab welkom.
Ik zorg dan natuurlijk weer voor (charmante) catering en (weer) mooi weer!
Ik stel voor de komende 2 weken te kiezen uit:
-zaterdag 14 Februari
-zondag 15 Februari
Ik heb zelf niet direct een voorkeur, maar misschien anderen wel
Roept u maarrrrr
daan