APC-meeting 17 februari (Hulst!)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 25 feb, 2008 21:19

Zo, vandaag voor de Taaf mobiel een heuse Pakistaanse bus toetert besteld, ben benieuwd wat dat gaat bijdragen tot het welzijn des mobiles ;-)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 25 feb, 2008 21:23

nics schreef:Zo, vandaag voor de Taaf mobiel een heuse Pakistaanse bus toetert besteld, ben benieuwd wat dat gaat bijdragen tot het welzijn des mobiles ;-)
:naughty:

Moet nog ff ruimte maken voor de vogelkooi, maar dat gaat helemaal goedkomen!

Weer een mooi testpunt voor de APK, kom je er met een Pakistaanse toeter doorheen, of is dat toch niet goed :roll: :lol:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 25 feb, 2008 21:33

Zal wel effe wat Pak kentekenplaten mee laten komen, hoef je niet meer door de APK ;-)
Voor de overigen: de Pakistaanse overheid werd geschift van alle loeiende bus toeters, dus werden die verboden. Revanche van alle bus chauffeurs werd dus het monteren van een electronische kanaripiet (alsof die minder herrie maken). Tijdens de APC meeting (en ikke maar denken dat dat over pijnstillers ging) heeft de Taaf mobile me laten horen wat er allemaal aan herrie uitkomt aan de VOORKANT (nee, niet de brulpijp aan de achterzijde) vandaar mijn spontane aanbod Nederland "wat op te vrolijken"

:D :evil: :D

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 25 feb, 2008 21:35

ik heb wel eens voor een vriend van mij van die Indiase fietsbellen meegenomen... :lol: (zullen ongetwijfeld in Pakistan ook gebruikt worden)

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 25 feb, 2008 21:36

yep, die ENORME dingdong gevallen op van die van voor de 2e wereldoorlog fietsen die nog steeds gemaakt worden???

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 25 feb, 2008 21:38

inderdaad.. die dingen... :lol:
helemaal geweldig ! :headbang3:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 25 feb, 2008 21:41

aha, ik ken ze, hoezo, wordt dat het volgende fashion accessory op de Saab? ;-)Kan ze mee laten komen, of mee terug brengen.....

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 25 feb, 2008 21:42

nics schreef:yep, die ENORME dingdong gevallen op van die van voor de 2e wereldoorlog fietsen die nog steeds gemaakt worden???
Als dat zo'n grote chromen bol is, waar twee tonen uitkomen...
Die had ik ook op mijn Puch :oops:
Helemaal geweldig!!

Helaas een keer gestolen, maar eigenlijk ook niet nodig, zit nu de JT onder de uitlaten voor brommers onder :naughty:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 25 feb, 2008 21:44

Waarom niet onder den motorkap monteren, en dan met een draadje naar het dashboard? ;-) Lijkt me geen APK afkeur punt, maar een geluidsmilieu vriendelijke manier van toeteren......

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » vr 28 mar, 2008 15:11

Hier nog een Retroll filmpje.

Te zien zijn de rijdende auto's van Cedric, Berry, Turboflix, Uradius en Torsten.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tQ138J3VXEs&hl ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tQ138J3VXEs&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

cédric
Geregistreerd lid

Bericht door cédric » di 13 jan, 2009 22:35

17 februari komt terug dichterbij...
Nieuwe meeting ?

Het is in ieder geval 1 vd dichtst bijzijnde meetings voor de Dendermondse Saabliefhebbers. :lol:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 13 jan, 2009 23:45

Lijkt mij een goed idee. Ik heb wel geen APC maar het is leuk om even te komen kijken en kennis uit te wisselen.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 13 jan, 2009 23:56

Maar dan eerder op 14 of 15 februari of een week later.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » wo 14 jan, 2009 1:15

Ook even navragen of Daan dan tijd heeft om weer zo´n heerlijke catering (incl. bediening) kan verzorgen.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » wo 14 jan, 2009 12:47

Goed dat je hier nooit alleen hoeft na te denken over dit soort zaken :lol:

Natuurlijk ben ik (weer) in voor een soortgelijke APC meet! Gezien de grote opkomst vorig jaar reken ik op weer een leuke dag. Ik hoop dat Jelmer ook nog steeds meeleest :wink:
Hoofddoel blijft de APC tuning, maar natuurlijk be je met elke Saab welkom.
Ik zorg dan natuurlijk weer voor (charmante) catering en (weer) mooi weer! :P

Ik stel voor de komende 2 weken te kiezen uit:

-zaterdag 14 Februari
-zondag 15 Februari

Ik heb zelf niet direct een voorkeur, maar misschien anderen wel

Roept u maarrrrr

daan

Plaats reactie