Saab Advertentie op You Tube ....genieten !

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
olav
Donateur
Donateur

Saab Advertentie op You Tube ....genieten !

Bericht door olav » zo 25 jan, 2009 0:27

Zeer waarschijnlijk hadden jullie deze al gezien , zoniet bekijk deze link dan even :

http://www.youtube.com/watch?v=1PNccgTSZ5Q

Gebruikersavatar
Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » zo 25 jan, 2009 1:04


Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 25 jan, 2009 12:52


Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: Saab Advertentie op You Tube ....genieten !

Bericht door Garrett » zo 25 jan, 2009 16:35

olav schreef:Zeer waarschijnlijk hadden jullie deze al gezien , zoniet bekijk deze link dan even :

http://www.youtube.com/watch?v=1PNccgTSZ5Q
ik kende 'em nog niet
wel super-super-super gaaf :)
ik wil ook een 900 :(

Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » zo 25 jan, 2009 17:05

Henk-Jan schreef:Hier staan er nog wat: http://nl.youtube.com/my_playlists?pi=0 ... CBBD45FBB8
Vreemd, ik krijg mijn eigen playlist te zien :D .

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 25 jan, 2009 17:11

Playlists are a great way to categorize your favorite videos.
You haven't set up any playlists yet, so why not give it a try?
same here 8)

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 25 jan, 2009 17:24

Ik kwam er net ook achter dat mijn link niet goed werkte... Sorry. :oops:

Gebruikersavatar
Yellow_Fender
Geregistreerd lid

Bericht door Yellow_Fender » zo 25 jan, 2009 22:44

"Saab, the most intelligent car ever built". Dat zijn toch leuke spotjes. Heel droog allemaal, maar de Saabness druipt ervan af. Misschien moeten ze terug iets in dat genre maken als de nieuwe 9-5 uitkomt. Een soort 'Blast from the Past', zal wel geapprecieerd worden.

Gebruikersavatar
AlvarJens
Geregistreerd lid

Bericht door AlvarJens » ma 26 jan, 2009 17:16

Zeker weten! Dit is toch supersappig tv-materiaal. Leuker dan de Antikal-reclame :lol:

Echt een cool filmpje, van die 900Turbo op die rotsweg :!:

Die met die straaljager is echt te suggestief en fout, wel erg leuk :D

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » ma 26 jan, 2009 17:27


Gebruikersavatar
paulzee
Geregistreerd lid

Bericht door paulzee » di 27 jan, 2009 9:12

Of gewoon deze pagina, alles bij elkaar :lol:


http://www.saabhistory.com/blog/wp-cont ... anner2.gif

Plaats reactie