Xenon inbouwmeeting ::: 1 feb bij Taaffert's hobbyhok
-
roel de graaf
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid
Als er ook weer een inbouw meeting komt, waar iemand mij kan helpen het zooitje in te bouwen, dan mag je mij ook noteren! ik vind het resultaat toch beter als verwacht bij jullie foto'sAlvarJens schreef: Ik zeg nu met zekerheid: ik doe de volgende keer mee met de inkoopactie![]()
Wie kunnen we nog meer opgeven voor een tweede bestelronde
-
Menno
- Geregistreerd lid
Niet veel, meer gekletst. Massapuntje schoongemaakt, kachelventilator gesmeerd, her en der wat doorgemeten om er zeker van te zijn dat een dip in de laadstroom alleen maar bestaat volgens het metertje, throttle valve switch (die de ecu info geeft voor het inspuiten) wat scherper gezet zodat het 'bokken' (= brandstoftekort) tijdens volgas achterwege blijft.brinky schreef:Wat heb je nou eigenlijk gedaan aan JB, Menno?
Kunnen Stephan en Eelco dat blok van die BMW niet in die Renault leggen?
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
Bij een 9000 blijft je dimlicht branden als je je grootlicht aan hebt....tenminste bij die van mij welbrinky schreef:Het vervelende is dat de lampen eerst moeten opwarmen... dus als je grootlicht aan zet - heb je 3 seconden ff geen licht. Jikes...
Maar voor even een seintje geven met je grootlicht is xenon niet erg praktisch lijkt mij!
-
orville
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur

licht-hoogteverstelling maakt nu raar geluidje?
Hebben jullie dat ook? als ik nu de elektr hoogteregeling van de koplampen bedien hoor ik een raar geluid alsof er iets doorzoeft zonder dat er iets gebeurt??
iemand?
iemand?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid