Faillissement Janse Premium Cars

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » di 13 jan, 2009 23:04

Zwolle en Deventer zijn nu gesloten. Apeldoorn morgen!

0240613
Geregistreerd lid

Bericht door 0240613 » wo 14 jan, 2009 0:53

wel wat leuke dingen gekocht. Het ene net iets te duur, het andere redelijk goedkoop. Er is soms wel heel veel geld betaald. Persoonlijk vond ik sommige kavels echt te duur! Een Omega garagekrik voor 85 euro waar dan de btw en veilingkosten nog bijkomen.

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » wo 14 jan, 2009 9:50

[]ja die is leuk, nieuw koste mij die 82 euro, apart hoor die prijzen.

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » wo 14 jan, 2009 10:56

Als ik wat meer ruimte had gehad had ik zo'n compleet magazijn onderdelen wel willen hebben. Vloeistoffen, velgen, bumpers, DI-cassettes, multiriemen, span- en geleiderollen, koplampwissers, etc.
Volgens mij ligt daar voor duizenden euro's aan spullen en gaat het weg voor minder dan 3000 euro incl kosten en btw.

Vanavond loopt er een kavel af met classic onderdelen op de entresolvloer. Eigenlijk moeten we dat met of voor het onderdelenmagazijn van de Saabclub kopen....

Timo9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Timo9-5 » vr 16 jan, 2009 22:24

Ik had gehoopt op wat scherpe koopjes, maar dat viel tegen.
Afbeelding
De dame edna waarover gesproken werd, met vraagprijs 34.900 is bijvoorbeeld weggegaan voor 18.400 ex btw en ex veilingkosten. Dat is uiteindelijk 25.400 euro.
Vergelijk maar eens met deze: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL
Valt me hard mee dat op zo'n executieveiling dit soort bedragen worden gehaald.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 16 jan, 2009 23:56

Het Saabforum leende zich in elk geval als een effectieve (gratis) reclame en publiciteitstrekker voor deze veiling... :wink:

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

janse

Bericht door Den Silver Kulen » za 17 jan, 2009 9:16

en misschien is dat maar goed ook want het personeel van Janse heeft het zeker zwaar these days. Salaris is veel waard!

erik804
Geregistreerd lid

Bericht door erik804 » zo 01 feb, 2009 0:36

Naar mijn weten heeft bijna iedereen uit zwolle al weer een nieuwe baan gevonden. van de andere vestigingen weet ik het niet precies, maar goede Saab monteurs vinden wel weer wat nieuws.
Ikzelf (Saab Master Technician) vind het heel jammer dat janse er mee op moest houden, saab is toch een mooi en apart merk.

Tegenwoordig werk ik bij een ander GM bedrijf in zwolle waar gelukkig ook wel wat Saabs voorbij komen :lol: :lol:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 01 feb, 2009 0:40

Mooi dat je een nieuwe baan gevonden hebt.

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » zo 01 feb, 2009 10:12

Injectie schreef:tsja voor mij is het minder klote als voor mijn collega's. Ik had namelijk eerder al mijn ontslag ingediend. Daar ik 1 december bij een nieuwe werkgever begin....
misschien de reden van het falen :wink:
mvg werner

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 01 feb, 2009 11:04

erik804 schreef:Naar mijn weten heeft bijna iedereen uit zwolle al weer een nieuwe baan gevonden. van de andere vestigingen weet ik het niet precies, maar goede Saab monteurs vinden wel weer wat nieuws.
Ikzelf (Saab Master Technician) vind het heel jammer dat janse er mee op moest houden, saab is toch een mooi en apart merk.

Tegenwoordig werk ik bij een ander GM bedrijf in zwolle waar gelukkig ook wel wat Saabs voorbij komen :lol: :lol:
blij te horen dat je weer een nieuwe baan hebt, maar bij welk bedrijf is dat?

altijd goed te weten waar een man met specifieke saabkennis werkt.

erik804
Geregistreerd lid

Bericht door erik804 » ma 02 feb, 2009 18:42

Ik ben nu bij Smit en CO (Opel) werkzaam, mijn "saab" collega werkt daar ook dus voor evt 900classic ed kun je er ook terecht.
Wel zonder schemas en andere informatie maar goed......... :cry: :lol:

gr Erik

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » ma 02 feb, 2009 18:48

[]Heb nu niet echt goede ervaringen met smit en co... en dan druk ik me nogal zacht uit!

ik ging daardoor voor onderhoud naar Harderwijk...
Gelukkig heb ik nu geen opel meer; ga nu voor onderhoud van de leaseauto naar nunspeet...... :cry:

maar dat heeft niks met jou te maken natuurlijk... wellicht tref ik je ooit daar, wie zal het zeggen....

Flagg
Geregistreerd lid

Bericht door Flagg » di 03 feb, 2009 14:50

Ik kreeg vandaag te horen van een collega en mede saabliefhebber dat Janse weer gaat beginnen aan het oude pand aan de sleutelbloemstraat. En weer allen Saab geen andere merken meer.

En dat zou ook op korte termijn zijn. geen idee wat kort precies betekent maar ik hoop zeer kort.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 03 feb, 2009 19:14

Succes gewenst.

Plaats reactie