saab navigatiesysteem navtech
-
djkriz
- Geregistreerd lid
de 2008 versie is 6,14GB groot. Gaat dan inderdaad om de originele saab navigatie met de lezer achterin de auto. ikzelf heb een 9-3ss uit 2004. daarin werkt de kopie perfect. of e.e.a. goed werkt kan ook afhangen van de combinatie brander/media. gebruik zelf een lg gsa-h55n dvd brander met verbatim media en dat werkt dus perfect.
-
dafya126
- Geregistreerd lid
sdal 2008
de 2008 versie is bijna 7 GB groot een draait goed op tdk dual layer
het is belanrijker een goede brander, de juiste software bv de laatste versie van Nero en dan ook nog de juiste brand/kopieer optie te kiezen.
Inderdaad kost de laatste versie meer dan 300euro en dan is een geteste kopie voor 50 euro niet duur je bent toch ook een uur bezig met branden testen en versturen
het is belanrijker een goede brander, de juiste software bv de laatste versie van Nero en dan ook nog de juiste brand/kopieer optie te kiezen.
Inderdaad kost de laatste versie meer dan 300euro en dan is een geteste kopie voor 50 euro niet duur je bent toch ook een uur bezig met branden testen en versturen
-
renzo75
- Geregistreerd lid
-
Caracalla
- Geregistreerd lid
-
Jamiemld
- Geregistreerd lid
-
postma
- Donateur (5x)

-
R&C
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een back-up 2008.
Eerst herkende het systeem hem niet maar na verloop van tijd werd de DVD herkend.
In eerste instantie werkte het systeem sneller dan met de oude 2005 DVD.
Na twee weken gaat alles tog haperen.
Of hij loopt vast, weet niet waar ik ben, kent ineens adressen niet meer.
Ik zal niet gelijk de DVD de schult geven maar twijfel aan het systeem.
Mogelijk dient het systeem een upgrade krijgen.
Word vervolgd.
Eerst herkende het systeem hem niet maar na verloop van tijd werd de DVD herkend.
In eerste instantie werkte het systeem sneller dan met de oude 2005 DVD.
Na twee weken gaat alles tog haperen.
Of hij loopt vast, weet niet waar ik ben, kent ineens adressen niet meer.
Ik zal niet gelijk de DVD de schult geven maar twijfel aan het systeem.
Mogelijk dient het systeem een upgrade krijgen.
Word vervolgd.
-
Jamiemld
- Geregistreerd lid
DVD erin, contact aan. Krijg je een melding dat ie de data verifieerd. Daarna "Wait ...." en Voila, je hebt up to date navi.postma schreef:ik krijg binnenkort de SDAL 2008 op dvd en is dan bestemd voor een saab 93 SS van 2006.
Is het een kwestie van dvd erin automatische update en dan klaar ?
Of zijn er nog bijzonderheden te doen.
Gr.
Komt ie een tweede of derde keer terug met de data verificatie en doet ie daarna niets. Probeer het dat met een Verbatim DVD DL. Werkt bij mij.
Imation DVD werkte niet.
-
dafya126
- Geregistreerd lid
sdal navigatie 2008
geduurgetste copie in saab 93 vector 2.0t juli 2003 €50 incl verzenden
-
Muppetz
- Geregistreerd lid
Sorry for my english 
Can anyone help me please source Sat Nav DVD Europe for my
93SS 2005 with colour screen NAV and DVD in trunk ?
I have bought the car but the Disc is missing !!!
I am desperate for help please !
Droevig voor mijn Engels: ( Kan iedereen me alstublieft helpen bron Gezeten Nav DVD Europa voor mijn 93SS 2005 met het kleurenscherm NAV en DVD in boomstam? Ik heb de auto gekocht maar de Schijf mist!!! Ik ben wanhopig hulp gelieve voor!
Can anyone help me please source Sat Nav DVD Europe for my
93SS 2005 with colour screen NAV and DVD in trunk ?
I have bought the car but the Disc is missing !!!
I am desperate for help please !
Droevig voor mijn Engels: ( Kan iedereen me alstublieft helpen bron Gezeten Nav DVD Europa voor mijn 93SS 2005 met het kleurenscherm NAV en DVD in boomstam? Ik heb de auto gekocht maar de Schijf mist!!! Ik ben wanhopig hulp gelieve voor!
-
djkriz
- Geregistreerd lid
Ik heb laatst mijn navigatie dvd ook in een boomstam gedaan en toen deed hij het ook niet meer in mijn saab.
-
NK900se
- Geregistreerd lid
-
Caracalla
- Geregistreerd lid