Ratje verkloot
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
nacra 93
- Donateur

-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
geert1
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

I'm in.
Ben gaandeweg steeds meer fan van de ratlook geworden.
Die van Diederick stond wel eens bij mij in de buurt, prachtig, niks meer aan doen. Wel de techniek bijhouden of course.
Mijn 95 glimt te hard voor een echte ratlooker, maar ja....
De 90 van mijn broer is hard op weg naar de echte ratlook.
Ik kan niet verklaren waarom ik dit zo leuk vind. Heeft vast iets te maken met accepteren van vergankelijkheid en met het feit dat overdreven perfectie iets engs krijgt.
Auto's met soul kortom.
(en toch ga ik de mooie 90 binnenkort poetsen. Is ook mooi. Hangt net van de auto af denk ik).
Ben gaandeweg steeds meer fan van de ratlook geworden.
Die van Diederick stond wel eens bij mij in de buurt, prachtig, niks meer aan doen. Wel de techniek bijhouden of course.
Mijn 95 glimt te hard voor een echte ratlooker, maar ja....
De 90 van mijn broer is hard op weg naar de echte ratlook.
Ik kan niet verklaren waarom ik dit zo leuk vind. Heeft vast iets te maken met accepteren van vergankelijkheid en met het feit dat overdreven perfectie iets engs krijgt.
Auto's met soul kortom.
(en toch ga ik de mooie 90 binnenkort poetsen. Is ook mooi. Hangt net van de auto af denk ik).
-
Pisang
- Donateur

Mee eens. De afgebeelde exemplaren hebben wel glimwielen. Vind ik zelf wel een essentieel detail. Geeft de suggestie van technisch in orde.nacra 93 schreef:Laten we maar een sub sectie oprichten, ratlook lovers oftewel de RALOLOSAFER, want ik graaf wel de gedachte erachter, tis wat het is en meer moet het niet zijn, had het maar geen auto moeten worden
-
nove mille
- Geregistreerd lid
-
cédric
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ik vind het ook erg mooi en ik denk dat je verklaring wel steek houdt.esalet schreef: Ik kan niet verklaren waarom ik dit zo leuk vind. Heeft vast iets te maken met accepteren van vergankelijkheid en met het feit dat overdreven perfectie iets engs krijgt.
Daarom geniet ik zo van foto's of bezoeken aan een autokerkhof.
Zelf zou ik gerust een auto met ratlook willen hebben, naast mijn andere -nette - Saabs
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
Hou er zelf idd ook echt van, zal mijn T16 dan ook nooit helemaal deuk en kras vrij maken.
Mij geeft het altijd een gevoel van plezier, dat de auto gebruikt word waar hij voor gemaakt is etc.
Zelfde met die kilometerstanden, doe mij maar hoog, dat zijn de Saabs die doen waar een Saab voor is gemaakt.
Beter zon mooie oude maar levende Saab dan zon ding dat met 50k op de teller de hele winter onder een zeil staat.
(wat me overigens doet denken aan de rijder, wiens naam ik niet ga noemen, die tijdens de MLM alle mugjes van zijn bumper aan het wassen was
)
Zodra ik geld heb om te rijden gaat mijn Saab geen schuren meer zien!
Kijk trouwens voor die velgen ff op http://www.velgen.nl daar hebben we het zelf 20 jaar gelden ook gedaan.
Mij geeft het altijd een gevoel van plezier, dat de auto gebruikt word waar hij voor gemaakt is etc.
Zelfde met die kilometerstanden, doe mij maar hoog, dat zijn de Saabs die doen waar een Saab voor is gemaakt.
Beter zon mooie oude maar levende Saab dan zon ding dat met 50k op de teller de hele winter onder een zeil staat.
(wat me overigens doet denken aan de rijder, wiens naam ik niet ga noemen, die tijdens de MLM alle mugjes van zijn bumper aan het wassen was
Zodra ik geld heb om te rijden gaat mijn Saab geen schuren meer zien!
Kijk trouwens voor die velgen ff op http://www.velgen.nl daar hebben we het zelf 20 jaar gelden ook gedaan.