Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:22
We staan derde!

-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Bericht
door Te-Jo » wo 04 mar, 2009 17:33
Ja de Aston Martin gekozen

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » wo 04 mar, 2009 17:34
Al bijna tweede.
-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:43
Te-Jo schreef:Ja de Aston Martin gekozen

Schaam je diep

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » wo 04 mar, 2009 17:54
Ja inderdaad, want dat vind ik ook niet leuk!!

-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:56
Kun je hem niet een tijdje bannen, gewoon om even je macht te misbruiken en een voorbeeld te stellen
Misschien kunnen we Te-Jo ook wel de schuld geven dat we 2e werden in de Hot hatch poll

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » wo 04 mar, 2009 17:57
Dat lukt mij niet, dat zou je dan eens aan Sander en/of Hannes moeten vragen.

-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:59
Hij kan het natuurlijk nog goedmaken door een aantal buitenlandse Saab forums aan te schrijven

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » wo 04 mar, 2009 18:02
Daar moet hij dan niet te lang mee wachten!!

-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » wo 04 mar, 2009 18:02
De duutsers weten et al

-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » wo 04 mar, 2009 18:03
Ik zal even een dreig pbtje naar Te-Jo sturen

-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » wo 04 mar, 2009 18:06
Bij deze

-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » wo 04 mar, 2009 18:08
Jij ook? dan heeft hij er nu 2

dat zal hem leren

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 04 mar, 2009 18:17
De Bentley voor mij.
