Hot hatch poll - saab 99 turbo

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 04 mar, 2009 17:20

Joeppie we mogen weer zieken, :lol:

http://www.caranddriver.com/highlights/ ... our_garage

En o wee als iemand de Aston Martin V-12 Vantage stemt :lol:

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:22

We staan derde! :D

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » wo 04 mar, 2009 17:33

Ja de Aston Martin gekozen :P

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 04 mar, 2009 17:34

Al bijna tweede.

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:43

Te-Jo schreef:Ja de Aston Martin gekozen :P
Schaam je diep :fight_twak:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » wo 04 mar, 2009 17:54

Ja inderdaad, want dat vind ik ook niet leuk!! :evil:

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:56

Kun je hem niet een tijdje bannen, gewoon om even je macht te misbruiken en een voorbeeld te stellen :lol:

Misschien kunnen we Te-Jo ook wel de schuld geven dat we 2e werden in de Hot hatch poll :wink:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » wo 04 mar, 2009 17:57

Dat lukt mij niet, dat zou je dan eens aan Sander en/of Hannes moeten vragen. :wink:

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » wo 04 mar, 2009 17:59

Hij kan het natuurlijk nog goedmaken door een aantal buitenlandse Saab forums aan te schrijven :wink:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » wo 04 mar, 2009 18:02

Daar moet hij dan niet te lang mee wachten!! :twisted:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 04 mar, 2009 18:02

De duutsers weten et al :headbang2:

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » wo 04 mar, 2009 18:03

Ik zal even een dreig pbtje naar Te-Jo sturen :wink:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 04 mar, 2009 18:06

Bij deze :lol:

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » wo 04 mar, 2009 18:08

Jij ook? dan heeft hij er nu 2 :lol: dat zal hem leren :P

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 04 mar, 2009 18:17

De Bentley voor mij. :P

Plaats reactie