Drie strepen: Ik kan lezen en schrijven.
Twee strepen: Ik kan lezen.
Een streep: Ik ken iemand die kan lezen.
Volgens mij had je een agent met 0 strepen
/rw
Enigszins negatieve toonzetting ....Oostland schreef:Volgens mij kunnen jullie er niet zo goed tegen dat je goed de l*l bent als je een fout maakt in het verkeer, we doen het allemaal maar begin dan niet zo dom te zeuren als het je een paar centen kost.
Neen, dat hoeven ze niet. Wel is het zo dat ze voorrang hebben als ze op de fiets van rechts komen.Jochen schreef: Moeten smurfen niet met twee zijn om een overtreding vast te stellen? Volgens mijn kan hij hij je niets maken.

Wie van jullie heeft ooit anders met de politie te maken gehad dan met een overtreding?robertw schreef:Wat betekenen de strepen van een politie-agent?
Drie strepen: Ik kan lezen en schrijven.
Twee strepen: Ik kan lezen.
Een streep: Ik ken iemand die kan lezen.
Volgens mij had je een agent met 0 strepen
In die contekst bedoel ik dat je niet moet zeuren als je gepakt wordt, je wordt doorgaans niet gepakt als je normaal aan het verkeer deelneemt, van mijn uitspraken neem ik niets terug en als je ze verkeerd bij je vallen denk dan gewoon eens na wat de konsekwenties hadden kunnen zijn, dat had je met je acties en je verontwaardiging daarna in dit topic klaarblijkelijk toch ook niet al te lang gedaan.Jappieveder schreef:Sorry hoor maar soms vallen verde zijn antwoorden een beetje verkeerd bij me...............