Xenon inbouwmeeting ::: 1 feb bij Taaffert's hobbyhok
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Markmans
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Markmans
- Donateur

-
werli
- Donateur (2x)

[]heey
bij de classic zit reeds een rubber doorvoer om bedrading de koplamp in te laten gaan
deze haal je eruit en dan kan je beginnen prutsen om de kabels van de xenon ook erbij te doen ;beetje lastig silicone spray of wd 40 is hier een helpend iets
er zijn tangen waardat je op nijpt de bekken van open gaan dit is hier een geweldige hulp
dus bij de classic geen gaten maken in de behuizing
mvg werner
bij de classic zit reeds een rubber doorvoer om bedrading de koplamp in te laten gaan
deze haal je eruit en dan kan je beginnen prutsen om de kabels van de xenon ook erbij te doen ;beetje lastig silicone spray of wd 40 is hier een helpend iets
er zijn tangen waardat je op nijpt de bekken van open gaan dit is hier een geweldige hulp
dus bij de classic geen gaten maken in de behuizing
mvg werner
-
Markmans
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Markmans
- Donateur

-
el-barro
- Donateur (2x)

Ik heb een vraagje over xenon.. Ik heb namelijk een gisteren een andere motorfiets gekocht (BMW R1150r Rockster voor de nieuwsgierigen onder ons) en mijn vraag is of je een xenon auto-set kunt splitsen in 2 motorfietssets. Of is er 1 bedieningsrelais of iets dergelijks?
beetje off topic, maar ook wel weer een beetje on-topic.. haha
kan wel weer een vraag gaan stellen op het motor-forum, maar ik denk dat ik hier sneller en vakkundiger advies krijg.
Joost
beetje off topic, maar ook wel weer een beetje on-topic.. haha
kan wel weer een vraag gaan stellen op het motor-forum, maar ik denk dat ik hier sneller en vakkundiger advies krijg.
Joost
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
el-barro
- Donateur (2x)

-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
GUUSarrow