"Düsseldorf Meet" binnenkort...

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » wo 18 mar, 2009 19:13

Al ideeen over de route?

BaliBennie
Geregistreerd lid

Bericht door BaliBennie » wo 18 mar, 2009 20:11

Denken jullie ook aan de umweltzone?
Het genoemde etablissement zit binnen deze umweltzone en als je niet een plakette op je voorruit hebt en je wordt aangehouden krijg je 40 euro boete (en Duitsers krijgen er een punt op het rijbewijs gratis bij).

Meer info op de site van TÜV-Nord in Apeldoorn.
Het schijnt dat je deze plakette goedkoper kunt krijgen in Duitsland zelf (voor € 5,--), maar dan moet je naar een keuringsstation of een Saab-dealer aldaar.

screwdriver
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door screwdriver » do 19 mar, 2009 21:45

Goed punt...

Ik kan al meer dan eerst, maar nog niet helemaal. Zeg maar.
Toch durf ik me aan te melden (onder voorbehoud dus :))

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » do 19 mar, 2009 21:56

we kunnen of voor 1/2 auto's zo'n plakette regelen, of aan de rand parkeren en trammetje nemen, die rijden er genoeg...

screwdriver
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door screwdriver » do 19 mar, 2009 23:10

Zo te lezen is mijn 9000 bij voorbaat al de #@$, en mag dus niet naar binnen. Is van voor 1996...
Wordt carpoolen dus

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » do 19 mar, 2009 23:15

ja maar we zetten ze gewoon aan rand van centrum neer en pakken de tram verder, is 5 minuten

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » vr 20 mar, 2009 0:17

Bij mijn vorige baan had ik een collega die in Kleve woont, ik zal hem eens vragen of hij aan die stickers kan komen...

screwdriver
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door screwdriver » za 28 mar, 2009 15:06

Subtiele kick, staat de meet/tour nog in de planning? :-)

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » za 28 mar, 2009 19:08

Coby01 schreef:Bij mijn vorige baan had ik een collega die in Kleve woont, ik zal hem eens vragen of hij aan die stickers kan komen...
Volgens hem is het niet zo nodig, ze controleren niet tot nauwlijks, en zijn vrij mild hierin... Ik waag de gok dus

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » di 31 mar, 2009 21:36

Arjen en Sjoerd, hoe staat het met de organisatie, en gaat het allemaal door? als ik ergens mee kan helpen, stuur maar een PB.

Lennart.
Geregistreerd lid

Bericht door Lennart. » di 31 mar, 2009 22:08

nou sterker nog ook als niet duitser nederlander dus krijg je ook 2 punten :O je mag er in totaal 18 vergaren als duitser in duitsland ik weet alleen niet hoeveel je als nederlander mag hebben,.

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » di 31 mar, 2009 22:52

[]en wat houd dat in?

Nemen ze bij 18 punten je auto in beslag ofzo?

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » wo 01 apr, 2009 7:34

Kost je je rijbewijs.....

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » vr 03 apr, 2009 10:40

sorry voor het even uitblijven van een reactie, was een beetje druk. Ik heb mij, door telkens van datum te veranderen omdat er mensen niet konden, een beetje erg vergist. Ik kan 1e paasdag helaas niet.... Zetten we het naar 2e paasdag of prikken we een hele nieuwe datum....of jullie gaan zonder mij, dat kan natuurlijk ook nog...

en over de umweltzonde plakette geen zorgen, je kunt gewoon aan de rand van het centrum parkeren en verder met de tram ! Ik heb er trouwens wel net een zelf besteld, kom wel vaker in Duitsland, dus zo;n plakette is altijd handig, kost maar 12.50

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » vr 03 apr, 2009 11:01

Wat mij betreft is 2e paasdag geen probleem

Plaats reactie