Nou niet gaan overdrijven. Vertel eens, Wat is de diepere reden dat je het zo heftig voor peugeot opneemt. Je rijdt Saab maar liever wil je een peugeot is dat het?Jochen schreef: Sorry dat moet zijn:
Peugeot maakt al zo lang als we weten schitterende onderstellen en Ford ook wel de laatste paar jaren.
Ik moet even iets opbiechten...
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Ik heb een sterke voorkeur voor beide. Beide hebben ze al mooie dingen geïntroduceerd in de auto wereld en beide hebben ze ook een eigen karakter. Saab natuurlijk meer dan Peugeot (zeker vroeger).
Maar de sterkste voorkeur gaat toch uit naar Saab en daarom rij i ker ook mee. Als ik een Peugeot wou dan dan had ik die wel gekocht. Mijn broer werkt trouwens in een Peugeot garage en dat zou mij dan nog eens veel goedkoper uitkomen... .
btw: Ik wist niet dat je hier uitgekafferd werd als je ook een voorkeur hebt voor een ander merk dan Saab...
Maar de sterkste voorkeur gaat toch uit naar Saab en daarom rij i ker ook mee. Als ik een Peugeot wou dan dan had ik die wel gekocht. Mijn broer werkt trouwens in een Peugeot garage en dat zou mij dan nog eens veel goedkoper uitkomen... .
btw: Ik wist niet dat je hier uitgekafferd werd als je ook een voorkeur hebt voor een ander merk dan Saab...
-
verde900
- Donateur

-
marq101
- Geregistreerd lid
Waar heb je het over JochenJochen schreef:
Ik vind de 407 SW een hele mooie wagen. De opmerking van B235r dat het een Walvis is vind ik buitengewoon grappig.
-
verde900
- Donateur

-
marq101
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Jochen
- Geregistreerd lid
marq101 schreef:Nou niet gaan overdrijven. Vertel eens, Wat is de diepere reden dat je het zo heftig voor peugeot opneemt. Je rijdt Saab maar liever wil je een peugeot is dat het?Jochen schreef: Sorry dat moet zijn:
Peugeot maakt al zo lang als we weten schitterende onderstellen en Ford ook wel de laatste paar jaren.
Het zal wel aan mij liggen...marq101 schreef:Waar heb je het over JochenJochen schreef:
btw: Ik wist niet dat je hier uitgekafferd werd als je ook een voorkeur hebt voor een ander merk dan Saab...![]()
Er wordt hier niemand uitgekafferd
Hooguit een paar discussie opwekkende prikkelende opmerkingen
Ik vind de 407 SW een hele mooie wagen. De opmerking van B235r dat het een Walvis is vind ik buitengewoon grappig.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
B235R
- Lid van verdienste
-
dennis
- Geregistreerd lid
cognitieve dissonantie of niet, ik ben blij met mijn keuze en ik geniet van mijn beide auto's!
Sterker nog, ik vind het nu al heerlijk om af en toe even de 9-3 te verruilen voor de classic lpt, de classic geeft mij meer het gevoel echt een bocht door te gaan. Ik denk dat verschil met de 407 (sedan, niet SW!) straks alleen maar groter wordt. Echter met 50.000 per jaar voornamelijk druk c.q. filerijden lijkt het mij heerlijk een grote op comfort afgestemde automaat te rijden. En in het weekend: TURBO!! (als je dit hard roept klinkt dit trouwens beter dan TJAKKA!!, maar dat terzijde)
-
marq101
- Geregistreerd lid