Marnewaard, 30 & 31 mei 2009, Pinksterweekend

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
pjotter
Geregistreerd lid

Re: Meeting Marnewaard, 30 & 31 mei 2009, Meld je nu aan

Bericht door pjotter » ma 30 mar, 2009 23:43

Vet Saab! die toertocht door 't Grunninger en Fryske land! Dat wordt lache met al die Saabjes, helaas nog niet in de 92B.... maar 's avonds wel een lekkere BBQ met bier en wijn en ..., laat dat maar aan Marcel over.

Saabdrivers/lovers...we want you ALL! dit wil/kan je toch niet missen?

Dus geen andere verplichtingen of gedachten en SEE YOU in 'Marnewaard'

Halsning,

Pjotter&fam.

®oughne©k
Geregistreerd lid

Bericht door ®oughne©k » di 31 mar, 2009 17:18

Tjesus, Pjotter, je betaalt je zeker helemaal scheel aan alimentatie met al die ex-en van je (zie onderschrift)

Sie joe in Marnewaard, mét zonnebril. 8)

pjotter
Geregistreerd lid

Bericht door pjotter » di 31 mar, 2009 18:45

[quote="®oughne©k"]Tjesus, Pjotter, je betaalt je zeker helemaal scheel aan alimentatie met al die ex-en van je (zie onderschrift)

Sie joe in Marnewaard, mét zonnebril. 8)[/quote]

Tja....het valt niet mee het hoofd boven water te houden na al dat (ex)moois.... t'is maar goed dat ze allemaal uit Sweden komen, die doen niet zo moeilijk....

Cheers and see you,

Pjotter

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » wo 01 apr, 2009 14:32

Het spant er om, maar ik heb de witte TS dan wel of net niet klaar. Eind mei gaat het motortje erin...

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 01 apr, 2009 14:38

Vooralsnog moet ik zaterdag 30 mei werken (en maandag 1 juni :(). Binnenkort hoor ik of ik van dienst kan ruilen, zodat ik me kan inschrijven...

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 02 apr, 2009 21:06

Meld u allen massaal en spontaan aan! :P

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » wo 08 apr, 2009 19:55

Hej Saabfreaks,

Even een update van het front m.b.t. de meeting. Met de aanmeldingen wil het nog niet echt vlotten maar ik heb goede hoop. Het kan natuurlijk zijn dat o.a. forummers zich op het laatste moment opgeven omdat zij er nog niet uit is wat men met de Pinksterdagen gaat doen. Logisch. Je moet toch een goed programma bieden, en die staat er ook denk ik. Echter we zijn er nog niet.

We zijn nu bezig om de tourtocht zo te plannen dat we een bezoek kunnen brengen aan het Saabmuseum van Harm en Corrie van der Laan in Overschild. Jawel, dit prachtige museum opent 31 mei as zijn deuren voor het publiek. Als het een beetje meezit, kunnen wij tijdens de tourtocht op de zaterdag al het museum in en anders kun je na afloop van de meeting op de zondag het museum aandoen. Ik kom hier nog op terug.

Afbeelding

SAAB MUSEUM OVERSCHILD

Dan heb contacten gelegd met de baas van Saab Technologies (defensietak van Saab) hier in Nederland om Saab goodies ter beshikking te stellen . Caps, sweaters, etc etc. Die wil ik dan tijdens de BBQ weg gaan geven middels een verloting.

Resumé: ben je van plan om een bezoek te brengen aan het Saabmuseum in Overschild?? Dan is dit je kans om dit te combineren met de Marnemeeting. Tijdens de bbq worden er de nodige Saab goodies weg gegeven, nergens bij een Saab dealer te verkrijgen.

Ik reken op U.

Hälsning,

Marcel

®oughne©k
Geregistreerd lid

Bericht door ®oughne©k » wo 08 apr, 2009 22:15

Marcel, het wordt steeds leuker. Hoop toch echt dat het minimum aantal gehaald word, anders gaat dit alles onze neus voorbij. Heb nog wel een paar vraagjes, als betrekkelijke Newbie. Ik heb nog nooit meegedaan aan een tourtocht met Saabs. Word er in colonne gereden? Is er een veegwagen? :police: Kan dit zonder passagier afgelegd worden? :?

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » wo 08 apr, 2009 22:34

:lol: Nee er wordt niet in (militaire)colonne gereden. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er om de paar minuten gestart worden. Het parcour is dusdanig eenvoudig dat een navigator niet noodzakelijk is. Een veegwagen hopen we niet nodig te hebben maar is wel een punt van aandacht :wink:

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » do 09 apr, 2009 14:58

Vandaag een mailtje gehad van Harm van der Laan. Het museum is zaterdag 30 mei voor ons geopend :D

De entree prijs voor volwassenen bedraagt € 4,- en voor kinderen tot 12 jaar € 2,-

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 09 apr, 2009 21:56

Ik zou zeggen: als ik toch zo dicht bij ben, kan ik er net zo goed even aan 8)

®oughne©k
Geregistreerd lid

Bericht door ®oughne©k » do 09 apr, 2009 22:44

marcelgerry schreef:Nee er wordt niet in (militaire)colonne gereden. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er om de paar minuten gestart worden. Het parcour is dusdanig eenvoudig dat een navigator niet noodzakelijk is. Een veegwagen hopen we niet nodig te hebben maar is wel een punt van aandacht
Navigon 2009 dan misschien?

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » vr 10 apr, 2009 21:10

Navigon 2009 dan misschien? :lol: Vanvond hebben wij met de organisatie top overleg gehad en willen deelnemers het volgende bieden.

Ik kan mij voorstellen dat er forummers zijn die na de BBQ op de zaterdag het voor gezien houden en huiswaarts gaan. Dus maak je alleen maar gebruik van het programma op de zaterdag, dan geld een tarief van € 36,00 p.p. :o

Hälsning

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » vr 10 apr, 2009 23:32

Nu word het interessant, als ik weet of ik moet werken bij mijn nieuwe werkgever kom ik wel of niet en ik weet dit einde van deze maand. Als dit niet te laat is natuurlijk :cry:

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » za 11 apr, 2009 20:10

Nee dan ben je nog vroeg genoeg. Je kunt je inschrijven t/m 17 mei :)

Plaats reactie