APC-probleem
-
sabo
- Geregistreerd lid
APC-probleem
Ik heb sinds kort alleen nog maar basisdruk bij mijn 900 RA. Op contact tikt de electromagnetische klep continue, er komt dus waarschijnlijk verkeerde info vanuit de box. Welke weg(en) kan ik bewandelen om uit te zoeken waar de storing zit?
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
joachiem
- Geregistreerd lid
als de turbo eerder altijd goed tot zijn eind druk kwam en er is verder niet aan de apc gedraaid dan kan het de stekker of mischien de 3wegklep zijn?
kijk anders ff of de pinetjes in de stekker van de apc goed en recht zijn.
ander ff de 3weg klep demonteren en goed schoonmaken en de maasa moet ook goed zijn.
ik gok dat je 3weg klep stuk is.
apc kast zelf lijkt me hel stug je zou hem kunne los draaien en kijken of er nergens iets doorgebrandt is.
kijk anders ff of de pinetjes in de stekker van de apc goed en recht zijn.
ander ff de 3weg klep demonteren en goed schoonmaken en de maasa moet ook goed zijn.
ik gok dat je 3weg klep stuk is.
apc kast zelf lijkt me hel stug je zou hem kunne los draaien en kijken of er nergens iets doorgebrandt is.
-
sabo
- Geregistreerd lid
-
joachiem
- Geregistreerd lid
-
sabo
- Geregistreerd lid
Ik ga morgen de hele bedrading van het systeem eens na. Verder ook de vacuumslangen eens checken. In in eerder topic heb ik nog wat informatie gevonden evenals op een duitse site over autotechniek. (http://www.forum-auto.de/technik/technik_APC.htm)
-
sabo
- Geregistreerd lid
-
joachiem
- Geregistreerd lid
mooi dat het weer goed is nu moet ik zelf nog ff met mijn apc aan de slag.
Heb ook ergens slechte massa denk ik.
Meestal valt het wel mee met die apc mits er niet mee geprutst is,ik wil zelf al mijn instelingen weer zoals het hoort hebben dus einddruk en basis boost etc weer de juiste waarden,maar eerst maar een goed ontstekings huisje zien tevinden dan de apc en turbo weer perfect maken
groet joachiem
Heb ook ergens slechte massa denk ik.
Meestal valt het wel mee met die apc mits er niet mee geprutst is,ik wil zelf al mijn instelingen weer zoals het hoort hebben dus einddruk en basis boost etc weer de juiste waarden,maar eerst maar een goed ontstekings huisje zien tevinden dan de apc en turbo weer perfect maken
groet joachiem
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
joachiem
- Geregistreerd lid
Ja dat was met een (roode) apc maar dat word echt te gek(1,2bar) met die benzine prijsen
(
Uitlaat blijft wel lekker sportief en heb ook nog mijn forge bov waar
ik van geniet
Het is ook zo dat na mijn bak en blok revisie ik de boel niet te snel weer in de soep wil.(front intercooler lijkt me nog wel een keer leuk, en goed voor blok en tubo)
Uitlaat blijft wel lekker sportief en heb ook nog mijn forge bov waar
ik van geniet
Het is ook zo dat na mijn bak en blok revisie ik de boel niet te snel weer in de soep wil.(front intercooler lijkt me nog wel een keer leuk, en goed voor blok en tubo)