Marnewaard, 30 & 31 mei 2009, Pinksterweekend
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Na enig beraad wij gaan ook.
Schrijf ons maar in, we komen met 2, (ben nog net op tijd zie ik
)
Ben benieuwd, wil het hoge noorden wel is verkennen en uiteraard met de saab-freaks aldaar kennis maken.
(trouwens mijn verre roots liggen in Groningen)
Ivm de afstand vertrekken wij vrijdag en nemen dan wel ergens een hotelletje in Groningen.
Schrijf ons maar in, we komen met 2, (ben nog net op tijd zie ik
Ben benieuwd, wil het hoge noorden wel is verkennen en uiteraard met de saab-freaks aldaar kennis maken.
(trouwens mijn verre roots liggen in Groningen)
Ivm de afstand vertrekken wij vrijdag en nemen dan wel ergens een hotelletje in Groningen.
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
Even een update
deelnemers:
deelnemers:
Ben nog in gesprek met de manager en ik zie nog mogelijkheden om het treffen door te laten gaan ongeacht het aantal deelnemers. Maandag of dinsdag gaat de kogel door de kerk en besluit ik of de Marnemeeting doorgaatMarcel & Gerry
Daniel Klinge & vriendin
Reub
peterpaul & vriendin
®oughne©k
Pjotter & Mon
Schaafie 2 x
mailmichiel & plukpetteflat
Falcon
Enkhorst
Paul Viking 2 x
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
De kogel is door de kerk
De Marnewaard meeting op 30 en 31 mei 2009 gaat ongeacht het aantal deelnemers, door
Was nog ff spannend maar uiteindelijk zijn de laatste probleempjes opgelost.
Als er nog enthousiastelingen zijn die een bakje koffie willen, of een borrel aan het einde van de middag of zelfs nog deel willen nemen aan de BBQ dan kun je nog reageren t/m volgende week woendag de 27ste. Ook hebben we nog voldoende slaapplekken voor de echte "die Hards". En natuurlijk is er nog de mogelijkheid om deel te nemen aan de tourtocht die o.a. een stop zal maken bij Harm van der Laan in Overschild die speciaal voor ons de deuren van zijn museum zal openen, en dat mogen we een primeur noemen
Als er nog enthousiastelingen zijn die een bakje koffie willen, of een borrel aan het einde van de middag of zelfs nog deel willen nemen aan de BBQ dan kun je nog reageren t/m volgende week woendag de 27ste. Ook hebben we nog voldoende slaapplekken voor de echte "die Hards". En natuurlijk is er nog de mogelijkheid om deel te nemen aan de tourtocht die o.a. een stop zal maken bij Harm van der Laan in Overschild die speciaal voor ons de deuren van zijn museum zal openen, en dat mogen we een primeur noemen
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
-
®oughne©k
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Ik denk dat wij met de orchidee witte 99 komen (een 4-deurs voor de verandering), van 1975.

Met welke auto komen jullie?
Heeft er toevallig nog één van de deelnemers een benzinevlotter voor een 900 T8 1981 (zie viewtopic.php?p=673910#673910). Kunnen we misschien toch nog een mini onderdelenmarkt doen
Michiel

Met welke auto komen jullie?
Heeft er toevallig nog één van de deelnemers een benzinevlotter voor een 900 T8 1981 (zie viewtopic.php?p=673910#673910). Kunnen we misschien toch nog een mini onderdelenmarkt doen
Michiel