Marnewaard, 30 & 31 mei 2009, Pinksterweekend

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » wo 13 mei, 2009 13:34

Zou mooi zijn :) We zitten nog niet op het gewenste aantal van 65. Inschrijfdatum wordt mogelijk iets verlengd :!:

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » wo 13 mei, 2009 14:03

Met het huidige animo vraag ik me af of je in 2010 wel 65 man haalt. Is het een idee om vanuit Sander eens een spammie rond te sturen naar elk lid?

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 14 mei, 2009 20:58

Kom op mensen. Je kan prachtig dolen door kleine weggetjes, de dijk op schieten voor een mooi uitzicht over het wad en ook nog eens gezellig samen zijn met nog meer SAAB-liefhebbers. Grijp je kans en meld je aan!
(ik wil graag dat het doorgaat)

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » do 14 mei, 2009 21:11

Als ik vrij had kunnen regelen was ik er wel geweest maar helaas was dit niet mogelijk :cry:

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » za 16 mei, 2009 14:29

Na enig beraad wij gaan ook.
Schrijf ons maar in, we komen met 2, (ben nog net op tijd zie ik :lol: )

Ben benieuwd, wil het hoge noorden wel is verkennen en uiteraard met de saab-freaks aldaar kennis maken.
(trouwens mijn verre roots liggen in Groningen)

Ivm de afstand vertrekken wij vrijdag en nemen dan wel ergens een hotelletje in Groningen.

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » zo 17 mei, 2009 13:09

Even een update

deelnemers:
Marcel & Gerry

Daniel Klinge & vriendin

Reub

peterpaul & vriendin

®oughne©k

Pjotter & Mon

Schaafie 2 x

mailmichiel & plukpetteflat

Falcon

Enkhorst

Paul Viking 2 x
Ben nog in gesprek met de manager en ik zie nog mogelijkheden om het treffen door te laten gaan ongeacht het aantal deelnemers. Maandag of dinsdag gaat de kogel door de kerk en besluit ik of de Marnemeeting doorgaat :!:

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » di 19 mei, 2009 20:57

De kogel is door de kerk :!: De Marnewaard meeting op 30 en 31 mei 2009 gaat ongeacht het aantal deelnemers, door :applause: Was nog ff spannend maar uiteindelijk zijn de laatste probleempjes opgelost.

Als er nog enthousiastelingen zijn die een bakje koffie willen, of een borrel aan het einde van de middag of zelfs nog deel willen nemen aan de BBQ dan kun je nog reageren t/m volgende week woendag de 27ste. Ook hebben we nog voldoende slaapplekken voor de echte "die Hards". En natuurlijk is er nog de mogelijkheid om deel te nemen aan de tourtocht die o.a. een stop zal maken bij Harm van der Laan in Overschild die speciaal voor ons de deuren van zijn museum zal openen, en dat mogen we een primeur noemen :)

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 19 mei, 2009 21:53

Heel goed nieuws. En als er mensen zijn die alsnog willen aansluiten, zal dit ook nog kunnen, toch?

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » di 19 mei, 2009 22:30

Ok, gaan we ons opmaken voor de 300 km lange tocht :P

Wowww wat is Nederland toch groot :wink:

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » di 19 mei, 2009 23:14

Paul op tijd in de ankers anders rij je de waddenzee in :lol:

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » wo 20 mei, 2009 1:56

Count me in!!

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » wo 20 mei, 2009 19:11

Melleds, volgens mij ben jij de eerste Fries (teminste woonachtig) die zich heeft opgegeven :) En het is bijna een thuiswedstrijd voor jou :!:

Deelnemers die blijven slapen krijgen een eigen slaapkamer toegewezen , dus geen last van het gesnurk van mede forummers :wink:

®oughne©k
Geregistreerd lid

Bericht door ®oughne©k » do 21 mei, 2009 6:44

eigen kamer joepie!!! Een houthakkerskamp is niets vergeleken bij de decibellen die IK produceer. :wink:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 21 mei, 2009 10:28

De inschrijvingstermijn is verlengd. Er kunnen zich dus nog extra mensen opgeven :P

mailmichiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mailmichiel » za 23 mei, 2009 20:34

Ik denk dat wij met de orchidee witte 99 komen (een 4-deurs voor de verandering), van 1975.
Afbeelding

Met welke auto komen jullie?

Heeft er toevallig nog één van de deelnemers een benzinevlotter voor een 900 T8 1981 (zie viewtopic.php?p=673910#673910). Kunnen we misschien toch nog een mini onderdelenmarkt doen :)

Michiel

Plaats reactie