90-MEETING 31 mei 1e Pinksterdag, Heino (met foto's)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » za 16 mei, 2009 20:48

Neeeeeeeeee

Niet in de week van 21 tot 28 juni.

Dan ben ik precies op vakantie.

Het is nu 16 mei.

Er is toch meer mogelijk dan de nu voorgestelde week?

Ik roep maar wat:

zaterdag 23 mei
zondag 24 mei
zaterdag 30 mei (hoewel, Marnewaardmeeting, maar gaan daar 90's heen?)
zondag 31 mei (idem)
zaterdag 6 juni
zondag 7 juni (hoewel, Abdijenrit)
zaterdag 13 juni
zondag 14 juni
zaterdag 4 juli
zondag 5 juli
zaterdag 11 juli
zondag 12 juli.

Over de zomer heen tillen is jammer, er is nu "momentum" en dat zouden we moeten benutten.

Wie schiet?

Atte
Geregistreerd lid

Meeting Saab 90

Bericht door Atte » za 16 mei, 2009 21:09

Op zaterdagen is eigenlijk uitgesloten. Het is het centrum van het dorp en dan staan de parkeerplaatsen vol met boodschappengangers.

31 mei (1e Pinksterdag) is nog een optie.
Dan verder mijn agenda:
7 juni Circuit van Assen (= werk)
14 juni Circuit Zandvoort/Master of Formula 3 (=werk)
(21 juni vakantie Esalet + 28 juni vakantie Esalet)
5 juli Circuit van Assen (= werk)
12 juli blijft dan over
19 juli Circuit van Zolder/Superprix (=werk)
enz.

Dus van mijn kant (en Esalet) blijft er dus over:
Zondag 1e Pinksterdag
Zondag 12 juli.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 17 mei, 2009 10:21

Heb ze allebei genoteerd in mijn agenda (31 mei en 12 juli) en ga ze vrijhouden.

Ben benieuwd naar de respons.

Ik ben van plan de forum-90-rijders op te sporen en via pb op te roepen.

Mocht de respons vanwege de data tegenvallen, dan zouden we nog kunnen uitwijken naar een andere locatie en dan wél op zaterdag, maar laten we vooralsnog vasthouden aan deze twee zondagen.

Ik heb er zin an!!!! :D :D :D

Atte
Geregistreerd lid

Meeting Saab 90

Bericht door Atte » zo 17 mei, 2009 10:45

Dat ik alleen de zondagen heb aangegeven wil niet zeggen dat de zaterdag automatisch openstaat. Mijn race-weekenden beginnen op vrijdagochtend en eindigen zondagavond en soms pas maandagmorgen.

Maar laten we eerst inventariseren.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 17 mei, 2009 10:48

Prima,

Dus 31 mei 1e Pinksterdag eerste optie en 12 juli als reservedatum?

(ik roep maar wat).
(is 1 juni 2e Pinksterdag nog wat als eerste reservedatum wat jou betreft?)

Ik ga de 90-rijders die ik ken vandaag pb-en.

Je racet toch niet met de 90 he? :wink:

Atte
Geregistreerd lid

Meeting Saab 90

Bericht door Atte » zo 17 mei, 2009 11:08

2e Pinksterdag is het hoofdprogramma op Zandvoort. Ik leid daar het Technical Department. Dus alleen 1e Pinksterdag. Bij andere races (Assen en Zolder - B) ben ik Hoofd Technische Commissie.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 17 mei, 2009 11:12

Nice job!!

Tweede Pinkster valt af, bij deze.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 17 mei, 2009 11:40

Even voor de goede orde: het gaat over de volgende set-up (citaat Atte): "een overzichtelijke bijeenkomst op een zondagmiddag in Heino (daar waar ik woon; ligt tussen Zwolle en Raalte). Goed cafe-restaurant ('Marktzicht'); pleisterplaats van de Ducati Club Nederland. Een mooie ruime parkeerplaats tegenover het terras."
Heb even uit de losse pols een lijstje opgezet van 90-rijders en/of voormalige 90-rijders die wellicht kunnen melden aan wie hij verkocht is.

Daar gaan we (NOG NIET COMPLEET, AANVULLINGEN WELKOM!!):

Atte (mede-organisator) (zircon blauw!!) KOMT ZEKER

Zurpsam (topicstarter) (wit met bloemenhemel)

Wiseguy (rosequartz LPG) KOMT ZEKER

Steve-O (rosequartz)

Jelger (geen 90 meer maar komt voor het SB-artikel)

Sb129h (voormalig bezitster Rosequartz LPG 500.000+ km, komt met plakboek hopelijk!)

Turbobakk (huidig bezitter van Rosequartz LPG 500.000+ km) KOMT ZEKER

MMD1962 (mooie Admiraalblauwe met prachtig herstelde flank) KOMT HOPELIJK

Peterhelm (malachite zilvergroene met roestschade voor, a.k.a. De Bossaab, in restauratie)

Tjoord (met streepjes door de oo's) (90 was voorheen van Yanmar) KOMT ZEKER

He fijn 90 PROBEERT ER BIJ TE ZIJN

900classic (Niels met de recent aangeschafte zilverkleurige 90) KOMT 99% ZEKER

Taaffert (rosequartz, staat te koop)

Yermaun

Artemis (met pech ooit op Sweelinckplein, door galante ridders gered, ik zou dit The Love Saab willen noemen, maar heeft ze 'm nog?) KOMT NIET, DE 90 IS IN DE SAAB-HEAVEN IN THE SKIES ABOVE

Hannes (geen 90 meer, mag komen als fan!)

Laurens (mooie licht gepimpte zilveren 90)

JonathanP (was dat geen witte?)

Thorbach

Wim van den Heuvel (eigenlijk zijn zoon, is die ook forummer?) die met de prachtige 90-met-Airflow-kit onlangs in Zwolle op de meeting was. KOMT ZEKER

Grote Onbekende, de rosequartz (denk ik) LK-44-TB die ook in Zwolle op de meeting was

Esalet (Admiraalblauw 1986 en Ambassadeurblauw 1987) KOMT ZEKER met één van de twee en wellicht met allebei.

Deze mensen ga ik pb-en over de meeting 1e Pinksterdag a.s.
En alle andere 90-rijders: meld je a.u.b. voor dit lijstje en zo mogelijk ook voor 1e Pinksterdag!!

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 17 mei, 2009 11:51

als ik er tussen door mag met mijn commentaar.... er zijn wel veel rosequartz 90jes !

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » zo 17 mei, 2009 12:27

Ik moet nog even overleggen voor ik toezeg dat ik erbij ben, maar ik ga m'n best doen! :D

Nog wel een toevoeging voor de lijst: Janmar heeft zijn 90 in december aan mij verkocht, dus die kan van de lijst denk ik. Heeft verder geen 90 meer voor zover ik weet (alleen een 900).

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » zo 17 mei, 2009 12:43

31 mei.

Staat genoteerd.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 17 mei, 2009 14:59

Hier nog even de tekst zoals ik die naar alle mij in de gauwigheid bekende 90-rijders heb gemaild.

Ik besef me nu dat ik wel erg voortvarend aan de gang ben, en ik heb dit de topicstarter nog niet eens expliciet gevraagd. :oops: Maar we moeten snel schakelen omdat, als je het nog voor de zomervakantie wilt, mensen het gauw moeten weten.
En als je het over Intsaab heen tilt, vrees ik een beetje een "post-grote-happening-syndroom", waarbij mensen eerst weer eens met andere zaken beziggaan............
Bovendien hoop ik op een mogelijke link met het 90-artikel in de Saabberichten binnenkort, waar over gerept wordt.
En tot slot werd ik geenthousiasmeerd door allerlei positieve geluiden rond de 90 (het enthousiasme voor de 90-met-Airflow in Zwolle, het jongehondenverhaal van 900classic, enz.)
Ik kreeg zoiets van 'smeed het ijzer nu het heet is".

Affijn, hier de tekst die ik rond-gepb-t heb.

Dag 90-rijder,

In het 90-subforum staat onder het kopje "90-MEETING" de nodige info over een geplande bijeenkomst, hoogstwaarschijnlijk op zondag 31 mei a.s. (eerste Pinksterdag).
Lokatie: Heino (exacte locatie volgt).

Je bent van harte uitgenodigd.
Als je niet kunt, laat het ook even weten a.u.b., en kijk meteen even in het topic of je het inventarisatielijstje van (forum-)90-rijders kunt aanvullen/verbeteren.

Er komen al een aantal mensen en ik zal een berg info meenemen (o.a. folders en accesoirefolders van alle drie de jaargangen, eerste en laatste persfoto, werkplaatshandboek, tijdschriftartikelen enz.).

Wellicht wordt er een link gelegd met (foto's voor) het 90-artikel dat voor binnenkort in de Saabberichten wordt gepland.

En sowieso is 25 jaar Saab 90 een prachtige aanleiding.

Hopelijk tot dan!

Vriendelijke groeten,
Etienne Salet
(esalet van het forum)

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » zo 17 mei, 2009 21:43

31 mei; Ik zal, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, ook aanwezig zijn :wink:

wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » zo 17 mei, 2009 21:59

Me too (99% zeker)

Edit: 100% zeker!

he fijn 90
Geregistreerd lid

hoi

Bericht door he fijn 90 » ma 18 mei, 2009 4:20

ik ga proberener bij te zijn! ligt even aan wat de auto doet! en ikzelf wel een beetje! we kunnen ok leuk het middel punt van nederland bezoeken! mooie natuur jammer genoeg wel een beetje zand maar dat kunnen de 90's wel hebben. dus eventueel is het mooie lunteren ook een optie! niet om jullie plannen door elkaar te schoppen! ik wel evt kleine route uitzetten

gr

Plaats reactie