Groter stukje sturen

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 17 mei, 2009 22:51

Coen en ik zijn vandaag weer even naar de Nürburgring geweest met een leuk clubje wagens.
Het was hondenweer op de heenweg, bij aankomst was ook daar nog alles nat, maar in de loop van de dag werd het errug mooi en hebben we al zittend in een fraaie bocht op onze meegenomen klapstoeltjes, met de hele club kunnen genieten van leuk racen en de zon.

Rest komt morgen, maar een idee van het team, dit waren toch wel twee blikvangers...
Afbeelding

Goed raadplaatje overigens, wie weet wat de rechtse is? Zijn er 150 van gemaakt.

Ergens in de zomer gaan Coen en ik samen met onze eigen wagens de ring op. Dan heeft ook hij namelijk Bilstein eronder :lol:
Altijd leuk als er die dag meer SAABjes meegaan.

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » zo 17 mei, 2009 23:48

Eelco was lachen vandaag 8) 8) 8)

Dit moet er zeker snel onder :twisted:

Afbeelding

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 17 mei, 2009 23:49

Even raden :) dat is dan een Lamborghini Jarama S, vanaf 1973 t/m 1978.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 17 mei, 2009 23:51

Of een HW Gewinde Fahrwerk, kan verlaagd worden tot maximaal - 60mm.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 18 mei, 2009 18:33

Ja!
Helemaal goed, Jarama met de 5liter motor. Zelfde blok als in de Countach overigens, hoewel ze allebei anders klinken. De Countach klinkt bruut en snel. De Jarama is diep en donker en ploft waanzinnig veel met gas los. Ojojoj, wat een genot. 8)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 24 mei, 2009 22:08

Ik heb van de week wat meer tijd om de foto's even uit te zoeken, dan zal ik een selectie online zetten.

Was er vandaag overigens weer in de buurt :lol:
Alleen nu niet zo zuinig gereden, de tank van mijn leaseknaker is leeggegaan met 1:8,6...

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 11 jun, 2009 23:32

Goed, hierbij de foto's :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Let even op z'n typeplaatje :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » vr 12 jun, 2009 14:07

TVR, het blijft apart ;-) Fraaie foto's weer, Taaffert!

Leuk he, die persoonlijke kentekens in de UK ;-)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 20 jun, 2009 9:31

Wat klinkt die R8 V10 lekker zeg 8)

®oughne©k
Geregistreerd lid

Bericht door ®oughne©k » za 20 jun, 2009 9:37

AlexJ schreef:Ik zie het topic nu pas?

Leuk verslag met mooie foto's en filmpjes!
Meteen de route gedownload! Dit staat zeker ook op mijn verlanglijstje om een x te doen! Misschien met een aantal SF'ers in colonne het rondje doen
Zijn er al mensen die zich hier (1000 bochten route) voor aangemeld hebben? Ik heb hier ook wel zin in....

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » zo 21 jun, 2009 1:44

Ik had gepland om vandaag met een vriend van me die rit te doen, maar zoals gewoonlijk waren we weer veel te laat vertrokken. Toen gingen we tanken, kwamen er 2 lifters mee. Prima gezellige lui, broer en zus uit een gezin met 13 kinderen waarbij de ouders vrijwilligers werk doen over de wereld. Vandaar Duitsers die liever Engels praten. Precies zoals ik het graag heb!
Toen maar besloten hen een eindje op weg te helpen om van daar uit binnendoor een stuk terug te rijden. Kwamen we zowaar per ongeluk bij de Nürburgring uit! We stonden alleen aan een stuk van de verlengde baan waar niets te zien was.

Die 1000 bochten route doen we nog wel eens, want wat een mooie omgeving en wat fijn toeren daar! Verder natuurlijk de lekkere sprintjes op de snelweg zonder op de undercoverautootjes van Wegmisbruikers te hoeven letten.

Volgende keer beter, heb er nu al zin in!

Blauwe Pijl
Geregistreerd lid

Bericht door Blauwe Pijl » do 25 jun, 2009 16:33

Fraaie route zeg !

Mooie plaatjes.

(Licht)Blauwe Pijl heeft volgende keer zeker ook interesse

Plaats reactie