Twee Saabs gespot vandaag

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Twee Saabs gespot vandaag

Bericht door Steve-O » di 30 aug, 2005 23:53

Eerst een zwarte 900 classic cabrio met de vreemde typeaanduiding 900 EP (geintje misschien) en een middengrijze collega 90 even verderop.

Beide aan de de Van Alkemadelaan in Den Haag/Scheveningen.

De 900 moest gewassen, de 90 zag er in het voorbijgaan erg mooi uit.

Forumleden alhier?

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » di 30 aug, 2005 23:54

EP is ecopower, dit komt vaak voor bij geimporteerde auto's. Het betreft hier dan volgens mij een LPT

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 31 aug, 2005 8:39

aan de Waalsdorperlaan wonen Saab Freaks volgens mij, want er stonden toen ik er nog vaak langs kwam (woonde niet ver er vandaan, andere zijde madurodam) niet zelden 5 stuks. (cabrio, c900 5d, c900 4d etc)

dat is om de hoel bij de Van Alkemadeln

szaab
Geregistreerd lid

Bericht door szaab » wo 31 aug, 2005 10:36

aan de Waalsdorperlaan wonen Saab Freaks volgens mij, want er stonden toen ik er nog vaak langs kwam (woonde niet ver er vandaan, andere zijde madurodam) niet zelden 5 stuks. (cabrio, c900 5d, c900 4d etc)
Staan er nog steeds heel wat....een echt saab buurtje benoordenhout! Woon zelf in de Jozef Israelslaan (achter malieveld), vanuit mijn raam heb ik zicht op: 9-5 aero estate, 9-3 sedan 1.8t, 900s 2.3 cabrio, 9-3 viggen cabrio, 900classic en dan m'n eigen saabjes!

ps: offtopic MXL was jij dat, inmiddels enkele maanden terug, met pecht op de raamweg(rode peugot)? Stond een zwarte 9-3 achter met deuk in bestuurders deur...

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 31 aug, 2005 19:07

MXL schreef:EP is ecopower, dit komt vaak voor bij geimporteerde auto's. Het betreft hier dan volgens mij een LPT
Correct!

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 31 aug, 2005 19:38

Manic schreef:
MXL schreef:EP is ecopower, dit komt vaak voor bij geimporteerde auto's. Het betreft hier dan volgens mij een LPT
Correct!
Is er verder nog iets speciaals aan? De instellingen van de ECU, of geleverd met ... Of is het gewoon een typeplaatje standaard voor katalysatormodellen op uitheemse markten?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 31 aug, 2005 19:42

Steve-O schreef:uitheemse markten?
Mooie omschrijving voor Italie :lol:

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » wo 31 aug, 2005 21:12

szaab schreef:
Staan er nog steeds heel wat....een echt saab buurtje benoordenhout! Woon zelf in de Jozef Israelslaan (achter malieveld), vanuit mijn raam heb ik zicht op: 9-5 aero estate, 9-3 sedan 1.8t, 900s 2.3 cabrio, 9-3 viggen cabrio, 900classic en dan m'n eigen saabjes!

ps: offtopic MXL was jij dat, inmiddels enkele maanden terug, met pecht op de raamweg(rode peugot)? Stond een zwarte 9-3 achter met deuk in bestuurders deur...
Toch handig die deuk, maakt hem herkenbaar.

Ik had lekker een dagje vrij, belt mijn vriendin me om 0800 op, "mijn auto doet het niet meer". Ze stond daar lekker, midden in de spits voor een stoplicht op de raamweg, ben er maar even heen gereden.

De ontstekingsmodule (verzorgt oa pulsen voor de injector) was er na 288000 km mee opgehouden. Nieuwe gehaald bij Chris Slager en rijden maar weer.

Plaats reactie