Op de site van Autoweek staan foto's van de nieuwe 2006 versies van de 9-5...
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3930
Foto's Vernieuwde 9-5 op autoweek
-
robertw
-
klath
- Geregistreerd lid
Ahhh wat zonde!!! Ik heb de auto goed bekeken en er in gezeten in Frankfurt. Kon wel in tranen uitbarsten. Echt zonde!
Die achterkant gaat nog wel, alhoewel dat ding er alleen maar saaier op wordt! Maar die voorkant..... oei wat lelijk. Die chrome randen zijn gewoon veels te groot en te plastic. Het dash is lelijk met draaiknoppen voor de airco en het middenconsol is vooral leeg plastic.... Om over de tekstaanduiding op het dash maar niet te beginnen.
Die achterkant gaat nog wel, alhoewel dat ding er alleen maar saaier op wordt! Maar die voorkant..... oei wat lelijk. Die chrome randen zijn gewoon veels te groot en te plastic. Het dash is lelijk met draaiknoppen voor de airco en het middenconsol is vooral leeg plastic.... Om over de tekstaanduiding op het dash maar niet te beginnen.
-
dennis
- Geregistreerd lid
Ja, ik sluit mij hierbij aan. Ook ik heb de 9-5 gezien op de IAA.
- Chroom iets te veel van het goede.
- Raamschakelaars nog steeds niet verplaatst naar de deuren (nog op/in middenconsole)
- helaas niet niet de nieuwe V6
- nieuw bedieningspaneel met stereo ziet er mooi uit, maar bij het aanzetten verschijnt er een display met groene matrix letters/cijfers... aaarghhh!!! (lijkt op Focus displayweergave en is niet mer van deze tijd)
Wel mooi is het nieuwe stuur van de 9-3SS die nu in de 9-5 is geplaatst.
- Chroom iets te veel van het goede.
- Raamschakelaars nog steeds niet verplaatst naar de deuren (nog op/in middenconsole)
- helaas niet niet de nieuwe V6
- nieuw bedieningspaneel met stereo ziet er mooi uit, maar bij het aanzetten verschijnt er een display met groene matrix letters/cijfers... aaarghhh!!! (lijkt op Focus displayweergave en is niet mer van deze tijd)
Wel mooi is het nieuwe stuur van de 9-3SS die nu in de 9-5 is geplaatst.
-
klath
- Geregistreerd lid
-
klath
- Geregistreerd lid