Foto's Vernieuwde 9-5 op autoweek

1997-2010
Plaats reactie
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Foto's Vernieuwde 9-5 op autoweek

Bericht door nelfrikandel » wo 31 aug, 2005 8:59

Op de site van Autoweek staan foto's van de nieuwe 2006 versies van de 9-5...

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3930

nh
Geregistreerd lid

Bericht door nh » wo 31 aug, 2005 9:40

van achter te veel audi en van voor even wennen hoop ik.

robertw

Bericht door robertw » wo 31 aug, 2005 11:15

een meanlooking car met die chrome randjes om de voorlampen. Volgens mij zijn dit foto's voor de Amerikaanse markt. Wij in de EU houden niet zo van "bling bling", toch?

/rw

klath
Geregistreerd lid

Bericht door klath » di 20 sep, 2005 22:38

Ahhh wat zonde!!! Ik heb de auto goed bekeken en er in gezeten in Frankfurt. Kon wel in tranen uitbarsten. Echt zonde!
Die achterkant gaat nog wel, alhoewel dat ding er alleen maar saaier op wordt! Maar die voorkant..... oei wat lelijk. Die chrome randen zijn gewoon veels te groot en te plastic. Het dash is lelijk met draaiknoppen voor de airco en het middenconsol is vooral leeg plastic.... Om over de tekstaanduiding op het dash maar niet te beginnen.

dennis
Geregistreerd lid

Bericht door dennis » di 20 sep, 2005 23:33

Ja, ik sluit mij hierbij aan. Ook ik heb de 9-5 gezien op de IAA.

- Chroom iets te veel van het goede.
- Raamschakelaars nog steeds niet verplaatst naar de deuren (nog op/in middenconsole)
- helaas niet niet de nieuwe V6
- nieuw bedieningspaneel met stereo ziet er mooi uit, maar bij het aanzetten verschijnt er een display met groene matrix letters/cijfers... aaarghhh!!! (lijkt op Focus displayweergave en is niet mer van deze tijd)

Wel mooi is het nieuwe stuur van de 9-3SS die nu in de 9-5 is geplaatst.

klath
Geregistreerd lid

Bericht door klath » wo 21 sep, 2005 21:04

Idd het stuur is wel wat mooier. Maar ook de middenconsole vind ik een stuk minder mooi en veel meer 'basis' geworden. Helemaal door die draaiknoppen van de airco! En idd die cijfers en letters.....lelijk en absoluut verouderd.
:(

klath
Geregistreerd lid

Bericht door klath » wo 05 okt, 2005 10:27

Topic wordt veel bekeken maar echt verschillende meningen heb ik nog niet gehoord? Raar vind ik...
Of vindt iedereen de 'nieuwe 9-5' net zo lelijk als ik?
:lol:

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » wo 05 okt, 2005 16:30

Plaats reactie