9k'ers,
ik schreef al eerder dat het tankje van mijn stuurbekrachtigings- installatie lekte, dom genoeg niet voldoende aandacht aan besteed...en waarrempel, deze ochtend bij bocht nr 3 een enorm geslurp, gekraak en nog meer afschuwelijke geluiden. gestopt, 0800-0888 gebeld (mijn gele vrienden) en ja hoor..sorry meneer. Uw stuurbekrachtigingspomp is defect... $$$€€ damn.. Lekt nog niet op het huis zelf, maar wel behoorlijk wat speling.
De auto staat inmiddels bij het Motorhuis in Leiden en met een beetje geluk & hulp van Elferink moet het allemaal betaalbaar blijven.
Heeft iemand alhier ervaring met kapotte stuurbekrachtigingspompen? Suggesties?
/rw
stuurbekrachtigingspompt kapot, bummer
-
robertw
update 28/9;
Saab rijd weer, gelukkig was er niets kapot anders dan het stb-reservoir.
Gerepareerd door het Motorhuis te Leiden, gelijk de stb-olie, rem-vloeistof, de rest-puntjes van de inspectiedag verholpen en last but not least wielen/banden gebalanceerd en dat voor het lieve bedrag van € 301,00. Het merendeel arbeidsloon en een kleine € 100 aan delen/olie en ander klein grut. Pff, ben blij dat ik hem weer terug heb.
Moraal van het verhaal (lessons learned) als er dus akelige geluiden uit het vooronder komen en gerelateerd zijn aan de stuurbekrachtiging EN je bent er snel bij dan kun je de boel heel houden. Gelukkig heb ik het advies van de ANWB man niet aangehouden en er dus NIET mee doorgereden.
/rw
Saab rijd weer, gelukkig was er niets kapot anders dan het stb-reservoir.
Gerepareerd door het Motorhuis te Leiden, gelijk de stb-olie, rem-vloeistof, de rest-puntjes van de inspectiedag verholpen en last but not least wielen/banden gebalanceerd en dat voor het lieve bedrag van € 301,00. Het merendeel arbeidsloon en een kleine € 100 aan delen/olie en ander klein grut. Pff, ben blij dat ik hem weer terug heb.
Moraal van het verhaal (lessons learned) als er dus akelige geluiden uit het vooronder komen en gerelateerd zijn aan de stuurbekrachtiging EN je bent er snel bij dan kun je de boel heel houden. Gelukkig heb ik het advies van de ANWB man niet aangehouden en er dus NIET mee doorgereden.
/rw