Let op 19 september in Erm !!! Nu met foto`s
-
popov
- Geregistreerd lid
ook namens ons harstikke bedankt voor de leuke dag en de mooie tocht,veel gezien,al waren er bij ons toch veel stukjes bij die niet op de route stonden 
het was allemaal erg goed en gezellig geregeld,zelfs aan de lunchpakketjes was gedacht
volgend jaar zijn wij er zeker weer bij
de familie uit roodkerk erg leuk jullie te leren kennen en wat is de cc mooi
,de 95 ook hoor,hebben jullie leuk gedaan
ps normaal rijden we ook wat rustiger maar constance had honger en zat te huilen,dus vandaar
en natuurlijk als laatste vinden wij het erg leuk dat we nu ook lid zijn van de saabclub erm
namens constance die vond het erg lief dat jullie haar water hadden gekookt
groetjes en tot de volgende keer stephan anita en constance
het was allemaal erg goed en gezellig geregeld,zelfs aan de lunchpakketjes was gedacht
volgend jaar zijn wij er zeker weer bij
de familie uit roodkerk erg leuk jullie te leren kennen en wat is de cc mooi
ps normaal rijden we ook wat rustiger maar constance had honger en zat te huilen,dus vandaar
en natuurlijk als laatste vinden wij het erg leuk dat we nu ook lid zijn van de saabclub erm
namens constance die vond het erg lief dat jullie haar water hadden gekookt
groetjes en tot de volgende keer stephan anita en constance
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
toch lastig he: rijden zonder Tomtom. het goed rijden van een route is afhankelijk van de navigator...
zo te zien heb ik wat gemist, had ik maar niet zo lang bij familie in Zwollywood moeten blijven hangen en gewoon even door moeten rijden.
nou ja volgende keer beter en dan wellicht met de 9000CC, want zalm-9000's zijn er nog genoeg (no offence voor de 9000-zalmneus-rijders, mijzelf incluis).

zo te zien heb ik wat gemist, had ik maar niet zo lang bij familie in Zwollywood moeten blijven hangen en gewoon even door moeten rijden.
nou ja volgende keer beter en dan wellicht met de 9000CC, want zalm-9000's zijn er nog genoeg (no offence voor de 9000-zalmneus-rijders, mijzelf incluis).
-
Mikey
- Lid van verdienste
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
snorre
- Geregistreerd lid