demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL
-
Jurgen
- Geregistreerd lid
-
Thom
- Donateur

-
Hannes
- Forum Admin
-
Hveldmarn
- Geregistreerd lid
-
Thom
- Donateur

Bas mag niet meer raden ....
Tuurlijk welkom Hannes - (de directie SF is toch steevast van de partij?
)
@ Henny: wat vervelend. Jouw remcilinder is vast anders dan van de modellen na 1973? (dan kan ik je helaas niet helpen). Kun je niet een nieuwer model monteren / evt. aanpassen?
Voor diegenen die toch willen komen en geen vervoer hebben: er is een treinstation op een paar minuten lopen van mijn huis. (je kunt ook 300 meter voor het station eraf springen
). Of anders is er vast een forummer uit de buurt die als taxi kan fungeren?
Tuurlijk welkom Hannes - (de directie SF is toch steevast van de partij?
@ Henny: wat vervelend. Jouw remcilinder is vast anders dan van de modellen na 1973? (dan kan ik je helaas niet helpen). Kun je niet een nieuwer model monteren / evt. aanpassen?
Voor diegenen die toch willen komen en geen vervoer hebben: er is een treinstation op een paar minuten lopen van mijn huis. (je kunt ook 300 meter voor het station eraf springen
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
panhead
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Ben het met 72sonett3 eens.72sonett3 schreef:En dat is voldoende om hem maar helemaal te slo... eh demonteren?Thom schreef:... De Caab is het slachtoffer van vandalisme (interieur vernield, kap ingesneden en stoelframe vernield.
Dat zijn toch prima te vervangen onderdelen? Weliswaar niet goedkoop, maar toch, als ie verder o.k. is vind ik dit wel heel sneu.........
-
Thom
- Donateur

Wat betreft de Caab is het wat Bas zegt:
kap vernield (binnen en buiten) 1750 euro
lak geheel bekrast: auto moet geheel gespoten worden 3500 euro
auto 5 jaar niet gelopen en liep ook niet bij verkoop ....
leder vernield 500 euro
stoelframes kapot ...
kap niet functioneel 500 euro
ramenmechanismes versleten en buiten werking 200 euro
airco buiten werking 500 euro
spiegels vernield 200 euro
ingeregend
etc. etc.
zo heb ik gedacht, plus dat ik weken werk heb om dit voor elkaar te krijgen. En bovendien kan ik de nodige onderdelen voor mijn eigen cabrio gebruiken en als reserve houden.
kap vernield (binnen en buiten) 1750 euro
lak geheel bekrast: auto moet geheel gespoten worden 3500 euro
auto 5 jaar niet gelopen en liep ook niet bij verkoop ....
leder vernield 500 euro
stoelframes kapot ...
kap niet functioneel 500 euro
ramenmechanismes versleten en buiten werking 200 euro
airco buiten werking 500 euro
spiegels vernield 200 euro
ingeregend
etc. etc.
zo heb ik gedacht, plus dat ik weken werk heb om dit voor elkaar te krijgen. En bovendien kan ik de nodige onderdelen voor mijn eigen cabrio gebruiken en als reserve houden.
-
Thom
- Donateur