Saab Centre Gol Duiven (Arnhem) dicht
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Harris
- Geregistreerd lid
-
sonett
- Geregistreerd lid
Maar er staan er wel enkele in de etalage, dus dat is ook niet het beste nieuws.Ibanez schreef:Tsjongejonge, nou die acquisitie moet niet te lang meer gaan duren, want het hele dealernetwerk wankelt. Blijf het wel opvallend vinden dat hier in België - naar ik meen - nog niet één dealer is omgevallen.
-
sonett
- Geregistreerd lid
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Sprak Klaas en Danielle gisteren in Frankfurt (wat een toeval in die mensenmassa) bij de bratwurst. Gaf aan dat ik het jammer vond dat ze dichtgingen. ze vrogen hoe ik dat wist, of ik de brief had gehad. Nope geen brief, gewoon het forum.
lange stilte
Zo dat is snel, beetje voor de troepen uit, was de reactie.
Erg jammer, nu maar hopen dat ze met de nieuwe 9-5 in het vizier van Veenendaal een blijvend succes kunnen maken (lees nadruk op blijvend!). Ze hebben wel hart voor de zaak.
lange stilte
Zo dat is snel, beetje voor de troepen uit, was de reactie.
Erg jammer, nu maar hopen dat ze met de nieuwe 9-5 in het vizier van Veenendaal een blijvend succes kunnen maken (lees nadruk op blijvend!). Ze hebben wel hart voor de zaak.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
paulha
- Lid van verdienste
-
Tubbe
- Donateur (2x)

@de flok: Maar het saabforum had al wel de primeur op 15/9. Berichtgeving van automobielmanagement.nl was op 18/9
Trouwens nu nieuw bericht van gisteren, daar post bovenstaande eigen (?) keuze ook weer in.
Afslanken dealerorganisatie
Trouwens nu nieuw bericht van gisteren, daar post bovenstaande eigen (?) keuze ook weer in.
Afslanken dealerorganisatie
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Tubbe
- Donateur (2x)

@Robert; Je hebt nogal wat tegen Gol zo lijkt het.
Mijn ervaring is dat het een persoonlijk familiebedrijf is, richting haar klanten, maar geen filantropische instelling, dus begrijp me daarin niet verkeerd.
Hebben ze je wat misdaan, dan kun je mi beter uitspreken hier (als dat binnen de regels van dit forum mag) of gewoon je insinuaties voor je houden. Niet dan?
Mijn ervaring is dat het een persoonlijk familiebedrijf is, richting haar klanten, maar geen filantropische instelling, dus begrijp me daarin niet verkeerd.
Hebben ze je wat misdaan, dan kun je mi beter uitspreken hier (als dat binnen de regels van dit forum mag) of gewoon je insinuaties voor je houden. Niet dan?
-
Sander
- Forum Admin
-
Koningsberger
- Geregistreerd lid
Ik ben er een paar keer geweest. Enige nadeel was, dat je wel bijna vervangend vervoer moest regelen omdat de dichtsbijzijnde bushalte kilometers verderop was. Ik vond ze ook erg duur. Zeer correcte service overigens. Auto compleet gewassen na iedere beurt. Maar een kapotte di-cassette hadden ze niet in de gaten. Dat moest men bij Jansse Apeldoorn (ook al verdwenen) uitvinden. Ach, rijd thans geen Saab meer, maar het is wel vreselijk jammer dat dit zo allemaal moet gebeuren.