tunen 9-5 3.0 benzine
-
nh
- Geregistreerd lid
tunen 9-5 3.0 benzine
Wie heeft er ervaring met stage 1 220pk/370nm
stage 2 250pk/400nm
Zit in dubio om dit te laten doen.
Advies graag.
stage 2 250pk/400nm
Advies graag.
-
nh
- Geregistreerd lid
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
turboflix
- Donateur

Re: tunen 9-5 3.0 benzine
informeer eens bij Saab ASM Nieuwegein (Utrecht) en vraag naar Jos Steverdink....nh schreef:Wie heeft er ervaring met stage 1 220pk/370nm
stage 2 250pk/400nm
Advies graag.
Hij is de tuning man daar en deed altijd de Hirsch sets maar heeft inmiddels zelf iets ontwikkeld dat ook met garantie door SAab wordt geleverd. Bovendien is het een aardige vent die zijn advies zal geven..
succes!
f
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
nh
- Geregistreerd lid
-
nh
- Geregistreerd lid
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Helaas zijn de Saab automaten niet bepaald de sterkste en onder het geweld van veel koppel gaan ze er als je niet uitkijkt ZEKER aan.
En daar wordt je niet blij van als je weet wat een revisie of ruilbak kost +inbouw.
Met de uitlaat moet je ook uitkijken omdat één rij op de Turbo zit en de andere atmosferisch is, door de turbo wordt het meeste geluid gesmoord voor wat betreft de eerste 3 cilinders, daarintegen geven de andere 3 destemeer geluid en dat kan behoorlijk tegenvallen, ik dacht dat KUSSENMAKERIJ hier op het Forum daar enige negative ervaringen mee heeft gehad en een ander uitlaatsysteem heeft gekozen,
INJECTIE help ook even jij weet hier ook meer van daar het bij jullie in de garage is gebeurt.
Succes EJ
En daar wordt je niet blij van als je weet wat een revisie of ruilbak kost +inbouw.
Met de uitlaat moet je ook uitkijken omdat één rij op de Turbo zit en de andere atmosferisch is, door de turbo wordt het meeste geluid gesmoord voor wat betreft de eerste 3 cilinders, daarintegen geven de andere 3 destemeer geluid en dat kan behoorlijk tegenvallen, ik dacht dat KUSSENMAKERIJ hier op het Forum daar enige negative ervaringen mee heeft gehad en een ander uitlaatsysteem heeft gekozen,
INJECTIE help ook even jij weet hier ook meer van daar het bij jullie in de garage is gebeurt.
Succes EJ
-
Injectie
- Moderator
De avond nadat mijn collega en ik de 3" JT uitlaat bij Kussenmakerij gemonteerd hebben reed ik achter hem aan. Toen hij onder het viaduct doortrok de snelweg op. Kwam zijn uitlaatgeluid boven mijn uitlaatgeluid + stereo installatie uit. Met gesloten ramen.
De uitlaat bij Kussenmakerij heeft er welgeteld 60 km onder gezeten. Vervolgens hebben wij bij hem een Simons sportuilaat 2,5" gemonteerd deze klinkt een stuk beschaafder. IK heb ook een Simons sportuilaat onder mijn 9000 en Deze klinkt ook beschaafd.
De uitlaat bij Kussenmakerij heeft er welgeteld 60 km onder gezeten. Vervolgens hebben wij bij hem een Simons sportuilaat 2,5" gemonteerd deze klinkt een stuk beschaafder. IK heb ook een Simons sportuilaat onder mijn 9000 en Deze klinkt ook beschaafd.
-
900T-R
- Geregistreerd lid