Hallo allemaal,
Ik ben binnenkort de trotse eigenaar van een Saab (Caab, apart, waar komt dat vandaan?) 93 Aero cabriolet uit medio 2001.
De auto heeft circa 80.000 op de teller en heeft écht altijd binnen gestaan in Zuid-Frankrijk is altijd bij de Saab dealer (in Nederland) in onderhoud geweest. De auto heeft een Nederlands kenteken. De auto is met Full options.
Ik koop de auto van een kennis die voor een niewe A5 gaat :oops:
Ik heb afgelopen zomer een maand in deze auto mogen rijden en was meteen verkocht, wat een geweldige auto is dit zeg!!!
Maar.... nu mijn vraag aan jullie, wellicht kan iemand van jullie mij helpen....
Ik kan/ga de auto kopen voor € 9.000,00. Er zit een kleine beschadiging aan de rechterkant van de achterbumper. Niet noemenswaardig (niet door de lak heen zeg maar) Maar... er zit een kleine beschadiging aan de rechterkant van de kap. precies op het randje. Nu lees ik eigenlijk overal dat de vooral de kap in orde moet zijn. Nu denk ik eerlijk gezegd ook weer, dat als ik de auto voor zo weinig kan kopen, ik de reparatie van het dak er dan ook wel bij kan hebben. Dan ben ik nog steeds geodkoper uit dan wat ik zoal aan prijzen voorbij zie komen voor 2e hands Saabs.
Wie kan me iets wijzer maken.
groet, Jurgen
PS Zodra ik de auto heb zal ik een paar mooie foto's op het forum zetten...
Even voorstellen
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: Even voorstellen
Rijd eens met een Saab toertochtje mee (sJeff zal zo wel reageren) en constateer dat de helft van de Saabrio's de zelfde beschadiging aan de kap heeft. Het is niet iets om je super druk over te maken. Hij blijft gewoon waterdicht ook al is ie daar beschadigd.
Veel plezier met je Saabrio!
-
Aero rijder
- Geregistreerd lid
-
Jeff Leiden
- Geregistreerd lid
Re: Even voorstellen
G-ice schreef:Rijd eens met een Saab toertochtje mee (sJeff zal zo wel reageren) en constateer dat de helft van de Saabrio's de zelfde beschadiging aan de kap heeft. Het is niet iets om je super druk over te maken. Hij blijft gewoon waterdicht ook al is ie daar beschadigd.
Nee Gijs ik ga niet reageren want dat heb jij al gedaan
-
Jeff Leiden
- Geregistreerd lid
Als eerste gefeliciteerd hoop dat je de auto ook gaat kopen want 9000 euro voor een aero van 2001 is niet duur en stel dat je een nieuwe kap moet kopen dan kost je zo'n kap denk ik rond de 2000 euro en dan nog heb je de auto goedkoop.Aero rijder schreef:Dank voor de snelle reactie G-ice...
voor zo'n toertocht ga ik me zeker een keer aanmelden wanneer ik mijn Saab heb... eerst nog even mijn eigen auto verkopen...en dan op naar Frankrijk voor een ritje terug
Dan hopen we je binnenkort te ontmoeten bij de
[/url]www.cabrioclub.nl DAMN heb ik toch weer gereageerd, Gi ... goed :P
-
Aero rijder
- Geregistreerd lid
-
Jeff Leiden
- Geregistreerd lid