Saab Motorhuis Haeghstad dicht
-
WJE van der Werf
- Geregistreerd lid
Saab Motorhuis Haeghstad dicht
Ook Saab Motorhuis Haeghstad heeft de poorten gesloten.
In het pand in het Forepark in Den Haag biedt het Motorhuis vanaf 4 januari Citroëns en Opels te koop aan.
"Helaas zijn de activiteiten per direct beëindigd" en "Wij betreuren de gang van zaken", staat er vanochtend op de voordeur te lezen. Je mag naar Alphen aan den Rijn of Delft rijden voor dealerassistentie.
Over het initiatief van de huidige bedrijfsleider om een eigen zaak te openen (waar, wanneer?) wordt met geen woord gerept.
Het is inderdaad nogal betreurenswaardig dat Saab-rijders er pas achterkomen als ze voor een dichte deur staan.
Kennelijk is dit de manier waarop het Motorhuis (en wellicht speelt ook de importeur hier een nalatige rol) met klanten meent te moeten omgaan.
In het pand in het Forepark in Den Haag biedt het Motorhuis vanaf 4 januari Citroëns en Opels te koop aan.
"Helaas zijn de activiteiten per direct beëindigd" en "Wij betreuren de gang van zaken", staat er vanochtend op de voordeur te lezen. Je mag naar Alphen aan den Rijn of Delft rijden voor dealerassistentie.
Over het initiatief van de huidige bedrijfsleider om een eigen zaak te openen (waar, wanneer?) wordt met geen woord gerept.
Het is inderdaad nogal betreurenswaardig dat Saab-rijders er pas achterkomen als ze voor een dichte deur staan.
Kennelijk is dit de manier waarop het Motorhuis (en wellicht speelt ook de importeur hier een nalatige rol) met klanten meent te moeten omgaan.
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Ake
- Geregistreerd lid
Weet uit betrouwbare bron dat de bedrijfleider de plannen voor een SAAB vestiging in Leidschendam (oude pand van DAVO voor de kenners) i.v.m. de onzekere situatie rond SAAB heeft uitgesteld.
Laten we dus hopen dat SAAB blijft bestaan, dan hebben de monteurs ook weer een baan. Die hebben allemaal namelijk ontslag gekregen, al is dat nog niet helemaal duidelijk. MH (
sorry krijg die naam niet meer uit mijn toetsenbord) wil misschien in Leidschendam SAAB onderhoud gaan doen.
Zoals zij hun SAAB klanten behandelen zeg ik ga naar FASE of Harteveld en als je een wat oudere hebt naar Dik van Diemen.
Uiteraard hoop ik dat de bedrijfsleider zijn plannen in L'dam kan voortzetten...
Jammer dat de oudste SAAB dealer (Haeghstad was Heijers automobielbedrijf) van Nederland zo aan zijn eind moet komen.
Laten we dus hopen dat SAAB blijft bestaan, dan hebben de monteurs ook weer een baan. Die hebben allemaal namelijk ontslag gekregen, al is dat nog niet helemaal duidelijk. MH (
Zoals zij hun SAAB klanten behandelen zeg ik ga naar FASE of Harteveld en als je een wat oudere hebt naar Dik van Diemen.
Uiteraard hoop ik dat de bedrijfsleider zijn plannen in L'dam kan voortzetten...
Jammer dat de oudste SAAB dealer (Haeghstad was Heijers automobielbedrijf) van Nederland zo aan zijn eind moet komen.
-
Ake
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Ake
- Geregistreerd lid
Ja dat weet ik, MH was toen inderdaad de beste kandidaat. Helaas is het niet zo gelopen als iedereen graag gewild heeft.verde900 schreef:heb hem toen gesproken, hij heeft naar eer en geweten zijn keuze gemaaktAke schreef:Ja, maar de keuze was Motorhuis of Kroymans, kiezen tussen twee kwaaden...
Hij vond het te risicovol om het aan een kleine partij te verkopen.
Vind het vooral sneu voor de mensen die nu in onzekerheid zitten. Ze weten officieel niet waar ze aan toe zijn, ontslagen of niet.
-
jwnuis
- Donateur

Gisteren een brief ontvangen van Het Motorhuis. Gezien de onzekerheid rondom de toekomst van het merk is besloten de verkoopactiviteiten te beeindigen. Met ingang van morgen is de vestiging in Leidschendam officieel Saab-reparateur. Een deel van de medewerkers is meeverhuisd.
In de brief wordt overigens excuses aangeboden voor 'de onduidelijke en vooral vervelende situatie', omdat de brief pas een week na sluiting is verzonden.
In de brief wordt overigens excuses aangeboden voor 'de onduidelijke en vooral vervelende situatie', omdat de brief pas een week na sluiting is verzonden.
-
Anders D
- Geregistreerd lid
Tja, op een gegeven moment is het begrijpelijk dat dealers eieren voor hun geld kiezen. Zeker wanneer je hoort dat de servicing deadline van hogeraf is gezet op 15 december. Voor mij niet onoverkomelijk op het moment (ik heb geen geld voor een nieuwe
), tot nu toe ben ik er wel altijd vriendelijk en goed geholpen.