Saabjes in de sneeuw

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
bob_z
Geregistreerd lid

Bericht door bob_z » zo 08 mar, 2009 0:49

Blijven toch mooie stijlvolle velgen.

Ik zie nu pas dat de omgeving er ook best mag wezen hehe.

AlvarJens
Geregistreerd lid

Bericht door AlvarJens » ma 09 mar, 2009 16:04

Nou wat is het daar fotogeniek om je dikke Aerootje op de gevoelige plaat vast te leggen! Mooimooimooi...

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 09 mar, 2009 17:04

Mooie foto's Margreet in een mooie omgeving. Jullie hadden duidelijk beter weer dan wij op de wintersport. Maar 1 dag mooi weer geweest, rest van de week bewolkt of gesneeuwd. Maar wel elke dag verse Pulverschnee. En daar kom je toch voor.

Hier nog een plaatje van mijn Saabje in de sneeuw, heb verder geen foto's van de auto gemaakt(ws erg ranzig van de reis en de pekel). Auto stond uiteraard wel op de beste plek, naast de ingang van het pension :lol:

Afbeelding

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » ma 09 mar, 2009 18:04

Mooi weer bij aankomst en bij vertrek en nog 1 dag tussendoor, verder was het helaas ook niet zo mooi.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 09 mar, 2009 18:09

Hmmmm dus beetje hetzelfde als bij ons. Kwamen op zondag aan, prachtig weer. Maandag en dinsdag gedeeltelijk in de wolk geskied, woensdag prachtig weer. Donderdag en vrijdag was het redelijk. Terugreis ging wat minder voorspoedig. Eerst anderhalf uur Stau door een gekantelde LKW, daarna een heel stuk over een besneeuwde gladde snelweg moeten rijden. Geen pretje. Maar heb het weer overleefd.

Heeft de Aero het goed gedaan op vakantie? Mijn 9-3 heeft het weer prima gedaan. Ben er weer helemaal happy mee. Zat de afgelopen tijd wat rond te kijken naar wat anders, maar het aanbod is mager en ben weer helemaal verliefd op m'n eigen Saabje :lol:

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » ma 09 mar, 2009 18:18

Vergelijkbaar ja, al waren bij ons de donderdag en vrijdag de slechtste dagen, echt potdicht.

Aero heeft het uitstekend gedaan, had het prima naar z'n zin op de Autobahn! En wat zitten die stoelen fijn!
Op de terugweg bochtig naar beneden vanuit het dorp wel een keer lelijk geslipt, met een tegenligger was dat heel anders afgelopen, maar die was er gelukkig niet. Zowel heen als terug wat file gehad in Zwitserland (en terug ook nog een omleiding), in Duitsland was het wel op sommige stukken druk maar geen file gehad.

stefanvanderweele
In memoriam †

sneeuwfoto's 2009/2010/2011/2012

Bericht door stefanvanderweele » do 17 dec, 2009 9:46

Okee, mooie leuke sneeuwfoto van je 900 classic? post hem hier!!
Ik begin.

17 december 08.30 rotterdam op de keileweg.

Afbeelding

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » do 17 dec, 2009 10:26

Raad de auto:

Afbeelding

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 17 dec, 2009 10:28

Na 30-40 min gedaan te hebben over een stukje van 5-10 minuten zijn we omgekeerd. Sprak een collega die 2 uur over een rit van 30 min heeft gedaan.

Afbeelding

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 17 dec, 2009 10:45

Afbeelding
Afbeelding

Aerosmit
Geregistreerd lid

Bericht door Aerosmit » do 17 dec, 2009 10:58

wat een sneeuw he....wow.

Afbeelding

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 17 dec, 2009 11:01

Oh je hebt er winterbanden onder

edward
Geregistreerd lid

Bericht door edward » do 17 dec, 2009 11:40

Ik hoefde vanochtend niet eens te proberen mijn Saabje uit te graven, zo erg was het! (+/- 30 cm. sneeuw)

Afbeelding

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Bericht door Edwin mtb » do 17 dec, 2009 11:42

Damn, hier in het zuiden ligt maar 3mm sneeuw.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 17 dec, 2009 11:43

Hier in het oosten net zo...

Plaats reactie