Saabjes in de sneeuw

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
JaapVanDerWeele
Geregistreerd lid

Bericht door JaapVanDerWeele » zo 20 dec, 2009 19:57

Ha Stefan, in Nederland ligt blijkbaar meer sneeuw dan in Zwitserland, en wat betreft het zonnetje .....??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stroggz
Geregistreerd lid

Bericht door Stroggz » zo 20 dec, 2009 20:18

's nachts staat ie lekker warm binnen, maar overdag... :lol:

Afbeelding

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » zo 20 dec, 2009 20:54

Vanmorgen op weg naar Amersfoort (07.30 uur):

Afbeelding

Na aankomst was hij vrijwel schoon (in ieder geval zijkanten, ramen, lampen en motorkap). Om 15.00 uur stond hij er weer zo bij:

Afbeelding

Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » zo 20 dec, 2009 21:09

nou, hier nog een paar plaatjes dan...

Afbeelding

Afbeelding

Bij het schoonmaken van de saab vanmiddag kwam er nog zo'n schoffie voorbij die het leuk vond om even met sneeuwballen te gooien. Hij had alleen niet verwacht dat ik hem achterna zou komen... Ondanks weinig profiel onder mijn schoenen had ik hem met m'n lange stelten zo ingehaald :wink:

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 20 dec, 2009 23:31

samen met de 9-3 van de buurman 8)

Afbeelding

Afbeelding

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 20 dec, 2009 23:52

De omgeving hier (tweede filmpje inclusief toepasselijke Skyradio -The Christmas Station- muziek):

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GCmo-jMHorQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GCmo-jMHorQ&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GjRuFGfSztY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GjRuFGfSztY&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Hyuna
Geregistreerd lid

Bericht door Hyuna » ma 21 dec, 2009 9:15

Je hebt aardig de vaart erin Rutger.

Ik was gisteren nog even de deur uit samen met de 9000 en de mazda 6 van me vader.

Bij wegrijden stond me vader vast, de 9000 had nergens last van :D

Gr.
Vincent

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » ma 21 dec, 2009 10:44

Blijven toch fantastische plaatjes.
Vannacht weer ruim 5 cm erbij en nu ook nog de zon erop. Kom maar door met de foto's.
Moet helaas altijd in het donker weg, dus wanneer ik plaatjes kan maken is de auto al weer deels sneeuwvrij.
Afbeelding

De doorgaande weg in Soest om 07.45:
Afbeelding

Bij aankomst op parkeerplaats van de creche waar dit weekend verder niemand is geweest natuurlijk, werd ik toch wat benauwd voor de turbolip aan de voorkant bij mijn verlaagde Saabje. Had ineens een bijbaan als sneeuwschuiver. Uiteindelijk maar achteruit gaan parkeren en bij het openen van de deur wat sneeuw weggeschoven! Geweldig!

jarno93
Geregistreerd lid

Bericht door jarno93 » ma 21 dec, 2009 11:03

met een paar matige voorbanden gisteren van rotonde afgeschoten, niks geraakt gelukkig... :oops: meteen maar nieuwe banden voor besteld...

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » ma 21 dec, 2009 13:07

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » ma 21 dec, 2009 13:45

@Doc, mijn collega (met die taxibus, zelfde bedrijf andere vestiging) had blijkbaar weinig zin om zijn voorruit GEHEEL van sneeuw te ontdoen

Caspar

Bericht door Caspar » ma 21 dec, 2009 15:40

was niet van plan met de 900 te gaan rijden..maar omdat de viggen een omderhoudsbeurt kreeg kon het even niet anders.

Afbeelding
Afbeelding

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » ma 21 dec, 2009 15:48

Knientje schreef:@Doc, mijn collega (met die taxibus, zelfde bedrijf andere vestiging) had blijkbaar weinig zin om zijn voorruit GEHEEL van sneeuw te ontdoen
En volgens mij heeft hij die laag sneeuw die op de foto nog boven zijn zicht hing niet lang daarna vol in zijn zicht gekregen!

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 21 dec, 2009 18:53

ik blijf bij mijn standpunt :wink:
nike schreef:Even wezen vegen:

Afbeelding

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 21 dec, 2009 19:10

:lol: is ie for sale dan?
Wordt toch te veel anders... 4...

Plaats reactie