Nieuwjaarsmeeting ?

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Ton77
Geregistreerd lid

Bericht door Ton77 » do 31 dec, 2009 23:07

ja mensen de animo is dan wel minimaal maar wat maakt dat uit laten we gewoon ff samen komen in scheveningen het maakt mij verders niet uit vind het allebei best en de 17de zien we elkaar weder

jaap 93
Geregistreerd lid

Bericht door jaap 93 » vr 01 jan, 2010 0:59

waar gaan we heen de 3e?? zou wel handig zijn om uitsluitsel te hebben 8)

m@®©
Geregistreerd lid

Bericht door m@®© » vr 01 jan, 2010 4:08

:roll: Vind het niet echt een meeting, als ik eerlijk ben.
Denk dat ik het maar bij de 17de hou en zondag maar oversla, of er moeten er de komende dagen nog een pluk bijkomen. :oops:

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » vr 01 jan, 2010 12:36

Ik had me eerlijk gezegd meer response voorgesteld dan een handvol. :?

Ik stel voor dat we even afwachten of er vandaag of morgen nog wat nieuwe belangstellenden komen, dan zal ik morgenavond de knoop hakken. :wink:

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » za 02 jan, 2010 21:17

Heren,

Toen ik op 18 december het initiatief nam om een Nieuwjaarsmeeting op te starten:

- veronderstelde ik dat er veel meer belangstelling zou zijn dan de handvol mensen die zich tot nu toe nu aanmeldden (waarvoor dank aan hen)

- wist ik nog niet dat er op 17 januari de mega-happening zou zijn die we inmiddels allemaal kennen en waarvoor massaal is ingeschreven (ook door mij)

Een en ander is voor mij reden om de meeting morgen niet te laten doorgaan, ik hoop met een vertraging van 2 weken op 17 januari alsnog persoonlijk met verschillende mensen kennis te maken. :wink:

Ton77
Geregistreerd lid

Bericht door Ton77 » za 02 jan, 2010 22:05

geen probleem fred

we zien elkaar op de 17de

je herkent me wel ik rij een SAAB

m@®©
Geregistreerd lid

Bericht door m@®© » zo 03 jan, 2010 1:02

Hoi Fred,

Ook ik ben te herkennen aan de Saab die mij de 17de zal vergezellen, zie je dan graag. Was een leuk initiatief!

jaap 93
Geregistreerd lid

Bericht door jaap 93 » zo 03 jan, 2010 1:19

Hoi Fred
't is inderdaad jammer van de schamele opkomst maar even goede vrienden hoor

Ook ik ben de 17e erbij met mijn (jawel) SAAB! een zwarte als je daar iets mee kan

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » di 05 jan, 2010 21:44

Ga jullie zien mannen ! :wink:

Plaats reactie