9-4x voor wanneer en ook op diesel?
-
bob_z
- Geregistreerd lid
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
paulzee
- Geregistreerd lid
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Het hangt er maar net vanaf wat je zoekt. Heb je een werkpaard nodig, dan kijk je bvb. naar een Landcruiser, G-klasse of Land Rover. Ook een L200 of een HiLux vallen in die categorie. Het summum is op dat vlak voor mij nog steeds de Unimog. Hecht je daarentegen meer belang aan het "poederdoos"-effect, dan zit je eerder bij een X5, X6, XC70, Range Rover, H3 enzovoort: auto's die eventueel wel offroad kunnen gaan (en daar soms ook echt goed in zijn) of een paardentrailer kunnen trekken, maar quasi altijd ontworpen en gekocht worden voor hun kwaliteit als salontractor. En dat laatste is natuurlijk altijd een beetje belachelijk, want het is puur een imagozaak.
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Leuk testje in Topgear met een X1 en een Infinity als zijnde 'veeartsenauto'. Op een erf kwamen ze al gauw stil te staan. Offroad stellen ze bar weinig voor. Offroad klinkt wel heel stoer, maar je mag toch bijna verwachten dat een gemiddelde auto wel door een beetje blups kan.
Wel leuk te zien hoe ze de foto's van de job combineren met de test. Misschien moet ik het exemplaar toch maar gaan kopen.
Die SUVs zijn best overrated. Een grote station kan heel wat hebben, door de vormen regelmatig meer. Doe mij maar een T6 9-5 NG Estate.
Wel leuk te zien hoe ze de foto's van de job combineren met de test. Misschien moet ik het exemplaar toch maar gaan kopen.
Die SUVs zijn best overrated. Een grote station kan heel wat hebben, door de vormen regelmatig meer. Doe mij maar een T6 9-5 NG Estate.
-
MarioS
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid