Nog even sparen...
Spyker op LPG?
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Spyker op LPG?
Zien jullie het al voor je...? Binnenkort de eerste Spyker BioPower en niet veel later de C8 Aileron TriFuel, welke op benzine, E85 en LPG kan rijden!
Nog even sparen...
Nog even sparen...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
safety first
- Geregistreerd lid
Hele relevante topic anno 2010!
Davidjoost, je raakt de kern van de zaak! Zelf zou ik gaan voor de 166 liter onderbouw optie, daarmee doe je recht aan het verbruik van de Spyker zodat je tenminste een redelijke range overhoudt. Bovendien laat je het prachtige interieur intact.
Alleen maak ik mij zorgen over de injectoren: zijn die er al voor 106 PK per injector? Want daar moeten we toch op anticiperen met een hybride biopower met variabele compressie!
Groet, Peter
Davidjoost, je raakt de kern van de zaak! Zelf zou ik gaan voor de 166 liter onderbouw optie, daarmee doe je recht aan het verbruik van de Spyker zodat je tenminste een redelijke range overhoudt. Bovendien laat je het prachtige interieur intact.
Alleen maak ik mij zorgen over de injectoren: zijn die er al voor 106 PK per injector? Want daar moeten we toch op anticiperen met een hybride biopower met variabele compressie!
Groet, Peter
-
Bubba
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Ik zou in dit geval voor de optie met dubbele (!) injectoren per cilinder gaan.safety first schreef:Alleen maak ik mij zorgen over de injectoren: zijn die er al voor 106 PK per injector? Want daar moeten we toch op anticiperen met een hybride biopower met variabele compressie!
Qua tankopties moet ik nog even met VM overleggen, hij zou wat extra bobbels tekenen op de carrosserie waar je mooi de gastanks in kwijt kan. Gecombineerde actieradius van benzine en lpg moet toch al gauw over de 1000km gaan. Daarmee kon hij precies van Zeewolde naar Trollhättan rijden zonder te tanken....
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Kiek
- Geregistreerd lid
Nou voordat ie naar de koffietafel gaat even mijn centje:
In de toekomst, gaat alles op zero-point energy. Dan heb je een batterij die je thuis oplaad op je zero-pointenergy batterij, die tevens ook je hele huis voorziet van power!! En nee....dit is geen grap!
In de toekomst is de energievoorziening 'off the grid', dwz per huishouden en kost geen bal!!

In de toekomst, gaat alles op zero-point energy. Dan heb je een batterij die je thuis oplaad op je zero-pointenergy batterij, die tevens ook je hele huis voorziet van power!! En nee....dit is geen grap!
In de toekomst is de energievoorziening 'off the grid', dwz per huishouden en kost geen bal!!