TomTom
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: TomTom
Niet... het stratenboek en de wegenkaarten liggen netjes in het opbergvak in het portier... niks geen gezeur met kabels wegwerken etcBerry schreef:Waar hebben jullie de TomTom (PDA) versie gemonteerd in de Saab?
Greetz,
Dennis
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Mee eens. Ouderwets werkt net zo makkelijk.Manic schreef:Niet... het stratenboek en de wegenkaarten liggen netjes in het opbergvak in het portier... niks geen gezeur met kabels wegwerken etcBerry schreef:Waar hebben jullie de TomTom (PDA) versie gemonteerd in de Saab?![]()
Greetz,
Dennis
-
Manic
- Lid van verdienste
Heb je wel gelijk in, maar tot nu toe heb ik mijn bestemmingen toch altijd prima weten te vinden, ik vind het juist wel wat hebben om te moeten zoeken, autorijden wordt anders zo saai, maar goed... off-topic, excuses daarvoor trouwens.Ruud schreef:Wel gezeur met stoppen om de kaart te bekijken, jezelf vergissen, afslagen onthouden, onder het rijden proberen kaart te lezen etc.![]()
Gr,
Dennis
-
BenS
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
djkriz
- Geregistreerd lid
heb mijn pda houder inderdaad op een saab-telefoon houder gemonteerd.
Heb de gps onzichtbaar ingebouwd in het dashboard. Stroomkabels ook weggewerkt.
Heb een actieve Seidio houder gebruikt, met ingebouwde speaker.
PDA erin, heeft meteen gps signaal, krijgt stroom en geluid is versterkt.
Vind het persoonlijk beter dan een vdo-dayton oid, aangezien ik een 3d-birdview met meedraaiende kaart het best bruikbaar vind......
Heb de gps onzichtbaar ingebouwd in het dashboard. Stroomkabels ook weggewerkt.
Heb een actieve Seidio houder gebruikt, met ingebouwde speaker.
PDA erin, heeft meteen gps signaal, krijgt stroom en geluid is versterkt.
Vind het persoonlijk beter dan een vdo-dayton oid, aangezien ik een 3d-birdview met meedraaiende kaart het best bruikbaar vind......
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
boxeruitzoetermeer
- Geregistreerd lid
TomTom
Ik ben in het bezit van zo'n GSM houder, maar het viel mij op dat ik regelmatig het enkele (1) parkertje waarmee hij vastzit, moet aandraaien. Het setje krijgt snel speling en maakt geluid door het trillen van de diesel.
Voor de TomTom-PDA of Go lijkt het mij eenvoudiger om een schetsplaatje achter en voor het R-dasboard lichtrooster te maken. Deze twee schetsplaatjes verbinden met een kleine bout en moer. Op dat schetsplaatje kun je je PDA of GO montageplaatje vastzetten. Blijft het toch demontabel als je je Saab parkeert.
Voor de TomTom-PDA of Go lijkt het mij eenvoudiger om een schetsplaatje achter en voor het R-dasboard lichtrooster te maken. Deze twee schetsplaatjes verbinden met een kleine bout en moer. Op dat schetsplaatje kun je je PDA of GO montageplaatje vastzetten. Blijft het toch demontabel als je je Saab parkeert.
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Netals Dennis heb ik nog geen (s)Tom(s)Tom, vind bijna altijd direct mijn weg. Ik zou er trouwens niet mee rond Brussel gaan rijden, daar begrijpt je TomTom niets van, geloof me.Manic schreef:Niet... het stratenboek en de wegenkaarten liggen netjes in het opbergvak in het portier... niks geen gezeur met kabels wegwerken etcBerry schreef:Waar hebben jullie de TomTom (PDA) versie gemonteerd in de Saab?![]()
Greetz,
Dennis
Ik heb wel een bleutooth carkit ingebouwd achter het middenconsole, niet te zien maar als ik de motor start verbindt deze zich direct met mijn gsm en heb je handsfree bellen. Ik weet dat deze ook voor je PDA bestaan, dan heb je in ieder geval geen kabels.
-
Rutger
- Geregistreerd lid