vertraging binnenverlichting
-
vgeldern
- Geregistreerd lid
vertraging binnenverlichting
Hallo,
De Classic Cabrio is soms geleverd met vertraagd uitschakelende binnenverlichting. Mijn 92er dus niet. Het relais is nog te koop [prijzig]Is het gewoon een kwestie van het relais in de juiste socket onder de achterbank pluggen of moet er iets aan de bekabeling gebeuren?
Alvast bedankt voor de reaktie[s].
Frank
De Classic Cabrio is soms geleverd met vertraagd uitschakelende binnenverlichting. Mijn 92er dus niet. Het relais is nog te koop [prijzig]Is het gewoon een kwestie van het relais in de juiste socket onder de achterbank pluggen of moet er iets aan de bekabeling gebeuren?
Alvast bedankt voor de reaktie[s].
Frank
-
Sander
- Forum Admin
Re: vertraging binnenverlichting
Dergelijke relais zijn bijvoorbeeld te koop bij Conrad. Op de Nederlandse website kon ik er geen prijs vinden (??), maar op de Duitse versie vond ik een prijs van 12,95 Euro. Inbouwen schijnt een eitje te zijn.
Zelf wil ik dit ook gaan inbouwen, maar heb er nog geen tijd voor gehad.
Kfz-Innenlicht-Dimmer
Conrad nummer : 84 40 55-7S
Sander
Zelf wil ik dit ook gaan inbouwen, maar heb er nog geen tijd voor gehad.
Kfz-Innenlicht-Dimmer
Conrad nummer : 84 40 55-7S
Groet,Conrad.de schreef:Genießen Sie den Komfort der automobilen Oberklasse. Nach dem Schließen der Tür geht die Innenbeleuchtung
jetzt augenschonend sanft und stufenlos aus. Universell für Pkw und Lkw eins etzbar. Blitzschnell direkt an der Innenlicht- und Lampeneinheit montiert (nur Anklemmen) und den vergossenen Baustein im Hohlraum des Daches oder Holms „versenken”. Die Abdimm-Zeit kann über einen Einstellregler im Bereich von 0 bis 60 s eingestellt werden. Maximale dimmbare Leistung 25 W. Ihnen bleibt ausreichend Licht zum Starten bzw. Verlassen des Fahrzeuges (z.B. in der Garage). Für alle Fahrzeuge mit 12 und 24 V, Abm. 30 x 20 x 15 mm, mit Montagematerial.
Sander
-
snuffel
- Geregistreerd lid
gaat dit ook op voor een 900 classic?
-
Sander
- Forum Admin
Ging ik wel vanuit. Het is namelijk niet iets heel spannends. Eenvouige techniek, moet er dus wel in te bouwen zijn.
Sander
Sander
-
vgeldern
- Geregistreerd lid
Bedankt voor de reakties.
Maar past het Conrad relais in de daarvoor bedoelde plaats onder de achterbank? Dat betwijfel ik gezien de beschrijving hoe je het moet installeren. Het relais dat ik bedoel staat in Bentley 371-92 en 97, nr 151. Het electrisch schema overstijgt eerlijk gezegd mijn kennis. Vandaar mijn vraag. Als het kan wil ik het graag met een origineel relais verbeteren.
mvrgr
Frank
Maar past het Conrad relais in de daarvoor bedoelde plaats onder de achterbank? Dat betwijfel ik gezien de beschrijving hoe je het moet installeren. Het relais dat ik bedoel staat in Bentley 371-92 en 97, nr 151. Het electrisch schema overstijgt eerlijk gezegd mijn kennis. Vandaar mijn vraag. Als het kan wil ik het graag met een origineel relais verbeteren.
mvrgr
Frank
-
Black Turbo
- Geregistreerd lid
-
snuffel
- Geregistreerd lid
-
Black Turbo
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
Verbal Kint
- Geregistreerd lid
Ik heb er ook zelf eentje ingebouwd. Die van mij heb ik via dit prachtige forum voor een tientje op de kop getikt. Inbouwen is inderdaad slechts een kwestie van inprikken onder achterbank.
Ik vind het overigens een zeer welkom accesoire, het "vinden" van het contact bijvoorbeeld wordt er een stuk makkelijker door in deze donkere dagen.
Ik vind het overigens een zeer welkom accesoire, het "vinden" van het contact bijvoorbeeld wordt er een stuk makkelijker door in deze donkere dagen.
-
snuffel
- Geregistreerd lid
-
tenhallers
- Geregistreerd lid
verlichting
Bij mij zit de vertraging er ook in.
Ik hoop niet te veel off topic..
Tijdens het rijden, kan ik de interieurverlichting niet aandoen.
Klopt dit ?? (vanwege veiligheid ofzo?)
Ik zou het graag corrigeren..
iemand een idee hoe?
Groet en dank bij voorbaat voor reakties.
livier
Ik hoop niet te veel off topic..
Tijdens het rijden, kan ik de interieurverlichting niet aandoen.
Klopt dit ?? (vanwege veiligheid ofzo?)
Ik zou het graag corrigeren..
iemand een idee hoe?
Groet en dank bij voorbaat voor reakties.
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Heel oud topic onder het stof vandaan...
Mijn binnenverlichting doet het op stand 2 (permanent aan). Maar stand 1 (verlichting aan bij deur open) doet het niet. Zowel bij linker portier als rechter portier open geen licht. Kan dit ook met het ontbrekende vertragingsrelais te maken hebben?
Gr.
Mijn binnenverlichting doet het op stand 2 (permanent aan). Maar stand 1 (verlichting aan bij deur open) doet het niet. Zowel bij linker portier als rechter portier open geen licht. Kan dit ook met het ontbrekende vertragingsrelais te maken hebben?
Gr.
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Typisch, gisteravond spontaan tot leven gekomen.