saab navigatiesysteem navtech
-
Norden
- Geregistreerd lid
navigatie DvD Saab 9-3 - 2008
Wie kan mij helpen aan een navigatie DvD van het laatste type navigatie systeem uit een Saab 9-3 (model 2008). Het gaat hier om een orgineel Saab systeem wat door Grundig Delphi is gemaakt.
In afwachting van jullie reacties,
Henk
Henk
-
postma
- Donateur (5x)

Re: navigatie DvD Saab 9-3 - 2008
[]
@ Norden kan je een foto schieten van je navigatie systeem?
Verder ben ik bezig met een nieuwe versie voor de Denso, namelijk die van 2009-2010, dit weekend is er meer bekend en horen jullie nog.
Gr.
@ Norden kan je een foto schieten van je navigatie systeem?
Verder ben ik bezig met een nieuwe versie voor de Denso, namelijk die van 2009-2010, dit weekend is er meer bekend en horen jullie nog.
Gr.
-
Raf_666
- Geregistreerd lid
Ok effe update , heb de lens van de dvd gereinigd maar nog steeds krijg ik de melding insert saab dvd or clean disc.
Dit met een werkende kopie (getest door vorige eigenaar)
Heeft een firmware update wel zin dan ?
hier de info op de dvd unit
DVD M2 5.6 sw 1.44 ; 9307 006 2050.1 26450
HW 12802540 AA , Bootloader 06.00.00 serial : 4310071C
SW 12802539 AA
R
Dit met een werkende kopie (getest door vorige eigenaar)
Heeft een firmware update wel zin dan ?
hier de info op de dvd unit
DVD M2 5.6 sw 1.44 ; 9307 006 2050.1 26450
HW 12802540 AA , Bootloader 06.00.00 serial : 4310071C
SW 12802539 AA
R
-
postma
- Donateur (5x)

-
Raf_666
- Geregistreerd lid
[]
Heb geen originele 2008 dvd voorhanden
Ik dacht trouwens wel dat indien er met de firmware iets aan de hand zou zijn ik zo'n melding zou krijgen ipv de non readable disc ?
dinsdag onderhoudsbeurt en laat ik wss de firmware aanpassen , iemand van mijn regio (mol belgium) waar ik de 2008 versie kan testen ?
Raf
Heb geen originele 2008 dvd voorhanden
Ik dacht trouwens wel dat indien er met de firmware iets aan de hand zou zijn ik zo'n melding zou krijgen ipv de non readable disc ?
dinsdag onderhoudsbeurt en laat ik wss de firmware aanpassen , iemand van mijn regio (mol belgium) waar ik de 2008 versie kan testen ?
Raf
-
postma
- Donateur (5x)

-
virdis
- Geregistreerd lid
Hoi Henk,Norden schreef:Wie kan mij helpen aan een navigatie DvD van het laatste type navigatie systeem uit een Saab 9-3 (model 2008). Het gaat hier om een orgineel Saab systeem wat door Grundig Delphi is gemaakt.
Henk
Is het je gelukt een navigatie DVD nl ben zelf ook op zoek naar een DVD voor mijn Delphi/Grundig systeem bouwjaar 2007.
Graag een reactie,alvast bedankt.
Groet,
Arnold
-
Janssen
- Geregistreerd lid
Re: saab navigatiesysteem navtech
Ik heb nog steeds de dvd vanaf het begin. Er is al een nieuwe DVD t.b.v. navigatiesysteem 2008? Komt er ooit een update?
-
Nicolewis
- Geregistreerd lid
Ik heb een nieuwe originele DVD over. per ongeluk verkeerd ontvangen omdat ik een 2005 model heb die SDL nodig heeft. dus als dit iets is voor jou, laat maar weten.
http://auto-diversen.marktplaats.nl/acc ... 7f98773ced
Ik weet niet of ik dit op deze manier kan opgeven, maar als ik je kan helpen hiermee, graag.
http://auto-diversen.marktplaats.nl/acc ... 7f98773ced
Ik weet niet of ik dit op deze manier kan opgeven, maar als ik je kan helpen hiermee, graag.
virdis schreef:Hoi Henk,Norden schreef:Wie kan mij helpen aan een navigatie DvD van het laatste type navigatie systeem uit een Saab 9-3 (model 2008). Het gaat hier om een orgineel Saab systeem wat door Grundig Delphi is gemaakt.
Henk
Is het je gelukt een navigatie DVD nl ben zelf ook op zoek naar een DVD voor mijn Delphi/Grundig systeem bouwjaar 2007.
Graag een reactie,alvast bedankt.
Groet,
Arnold
-
benny1
- Geregistreerd lid
Nog eens rondgekeken en dit gevonden.
ok, navteq replied to my email and confirm that only a saab encoded sdal format DVD-rom map disk supplied by saab will work in the navigation system. And saab says there will be no further updated disks for the 2003-2006 nav systems! Where does this leave us 03-06 owners with navigation? Can a new disk be made with upto date maps?
ok, navteq replied to my email and confirm that only a saab encoded sdal format DVD-rom map disk supplied by saab will work in the navigation system. And saab says there will be no further updated disks for the 2003-2006 nav systems! Where does this leave us 03-06 owners with navigation? Can a new disk be made with upto date maps?
-
postma
- Donateur (5x)

[]
Dit betreft dus alleen de saab's 2003-2006 zoals is beschreven, maar waar het hier om gaat,Saab vanaf 2007, die heeft geen SDL formaat, maar KWI formaat, dat is dus heel wat anders.
Dit betreft dus alleen de saab's 2003-2006 zoals is beschreven, maar waar het hier om gaat,Saab vanaf 2007, die heeft geen SDL formaat, maar KWI formaat, dat is dus heel wat anders.
-
benny1
- Geregistreerd lid
En is dit nu te kopiëren of niet ?