13 maart
Doefy Demontagedag
Helaas zullen wij dan afscheid nemen van Doefy. Hij was al een grijs baasje... en een oldtimer op leeftijd... maar dat een en ander zo'n vlucht zou nemen wisten wij nog niet. Ah well, we zullen zijn goede dingen gedenken, en gelukkig heeft-ie een donorcodicil.
Voor de mensen die het verhaal nog niet kennen - zie deze topics:
viewtopic.php?t=73927&highlight=
viewtopic.php?t=58409&postdays=0&postor ... &start=165
Kwart voor 10 willen we aanvangen met koffie en cake, zodat we rond 10 uur kunnen beginnen met de demontagewerkzaamheden.
Tussen de middag zal ik voor soep en broodjes zorgen.
We gaan door tot-ie kaal is - maar denk dat dat wel voor zonsondergang moet lukken (want je weet - daarna komen de weerwolven).
De meeste tools zijn wel voorhanden, maar het zou fijn zijn als je zelf ook wat gereedschap meeneemt, zodat we iig niet te weinig hebben. Motortakel is aanwezig.
Ahwell, mijn sleutelruimte is beperkt - en daarom moet ik toch een limiet stellen aan het aantal aanmeldingen, en dat is 6 aanmeldingen. Met meer mensen loop je elkaar toch alleen maar in de weg... en ben bang dat iedereen anders niet eens in de schuur past.
Er zijn een paar mensen die zich al via PB of in real life hun interesse voor een demontagedag hebben kenbaar gemaakt. Die hebben voorrang op andere inschrijvingen. En als vanzelf - mensen die reeds wat gekocht hebben hebben ook voorrang.
Lijkt het je leuk om mee te helpen - meld je aan via PB, dan zal ik je op de lijst zetten.
Mensen die het leuk vinden om niet een hele dag te helpen, maar wel eventjes een kopje koffie willen komen drinken zijn natuurlijk (buiten de uitverkoren 6) ook welkom. Maak het wel even kenbaar via PB - dan krijg je via dezelfde weg ook mijn adresgegevens (want die zet ik liever niet openbaar op het forum).