Ze zijn wel in verschillende maten, ik geloof dat dit een XL is, lengte 295cm. Kosten: 25 Eur.
Help! Wateroverlast kofferbak: nat en zabbie !?!
-
duc900
- Geregistreerd lid
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Nee, durf ik zo niet te concluderen...900 SE C schreef:Begrijp ik goed dat je bij/na stilstand geen lekkage hebt, bij/na rijden wel?BMWillem schreef:..
Maar, als de auto bij mij stil staat staat ie tot de b-stijl ongeveer droog... Hoezo? Waar denk je aan?
Hopelijk heb ik over een maandje de vergunning voor de carport binnen.
Scheelt weer een zeiltje
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
-
yrhen
- Geregistreerd lid
-
Doc
- Donateur (2x)

-
Doc
- Donateur (2x)

Re: kapbak
Zal gaan kijken. Hoop dat het schroeven zijn!rovako schreef:de bak zit of geschroefd of gepopnageld.
als je de koffer open doet zit er boven aan drie pop/schroeven.
en helemaal achterin ook drie stuks.
als je deze los hebt kun je hem er zo uithalen.
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Re: lekkage
Waarvan bedoel je precies?rovako schreef:heb je er foto's van?
Kale kofferbak of ???
-
Doc
- Donateur (2x)

Mijn kap zit er pas sinds september op. Ben dus vorige week teruggeweest naar Cabriocare in Naarden. Bleek dat het stukje stof dat voor de afvoer van het water van het achterraam naar opzij moet zorgen dubbel zat, waardoor het water rechtstreeks de bak in liep.
Keurig direct verholpen. Ik belde of ik kon komen en ik was 15 minuten later ter plekke, waarop ik direct werd geholpen.
Puike service!
Keurig direct verholpen. Ik belde of ik kon komen en ik was 15 minuten later ter plekke, waarop ik direct werd geholpen.
Puike service!
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
-
Doc
- Donateur (2x)

-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Re: Help! Wateroverlast kofferbak: nat en zabbie !?!
Nou istie ècht zo lek als een mandje...
In afwachting van en tijdens werken aan de voorbereidingen voor een carport voor de Caab (ja echt waar speciaal voor de cabrio) staat ie weer een paar dagen helemaal open en bloot onder de 'sterrenhemel'... Vanmorgen een halve liter water uit die bak kunnen deppen met een handdoek
Zucht... nog ff behelpen en dan sparen voor een nieuwe kap denk ik....
In afwachting van en tijdens werken aan de voorbereidingen voor een carport voor de Caab (ja echt waar speciaal voor de cabrio) staat ie weer een paar dagen helemaal open en bloot onder de 'sterrenhemel'... Vanmorgen een halve liter water uit die bak kunnen deppen met een handdoek
Zucht... nog ff behelpen en dan sparen voor een nieuwe kap denk ik....
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Re: Help! Wateroverlast kofferbak: nat en zabbie !?!
Toch maar even een hoesje? Als je er er zo al een halve liter uit haalt ligt er wss nog wel veel meer daaronder in de isolatiematten cq achterbankbekleding. Halfords, twee tientjes of zo.