Marnewaardmeeting 2010 even in de ijskast!!!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
RogerWilco
Geregistreerd lid

Bericht door RogerWilco » do 11 feb, 2010 18:40

JanWessel schreef:Inmiddels ook opgenomen in de SCN-agenda, ingelogde leden kunnen zich via deze link aanmelden:

http://www.saabclub.nl/index.php/agenda ... rd-meeting
Is dit alleen voor SCN leden, of ook voor andere SAAB liefhebbers? (ik ben geen lid)

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 11 feb, 2010 19:21

Als je geen lid bent van SCN, is dat geen probleem. Het is immers een SaabForum.nl meeting 8)

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 11 feb, 2010 20:16

Nee, het is slechts om dit leuke evenement onder de aandacht van SCN-leden te brengen. Niet ieder SCN-lid is actief op dit forum, vandaar. Áls je lid bent, kun je wel aangeven of je komt of niet. Het is ook weer leuk voor andere leden om te zien wie er komen, en misschien trekt dat extra mensen over de streep. (of juist niet, maar dat hoop ik eerlijk gezegd niet ;))

RogerWilco
Geregistreerd lid

Bericht door RogerWilco » vr 12 feb, 2010 19:16

O.k. Ik ga er over nadenken, voor wanneer moet ik aangeven of ik wil komen en hoe werkt het qua betaling en zo?

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » vr 12 feb, 2010 19:39

Daar kom ik tzt op terug. We gaan eerst het programma vastleggen en dan krijg je ook te horen wat de kosten zullen zijn voor dit weekend :)

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » ma 08 mar, 2010 16:06

Saabvrienden :) ,

De Marnewaardmeeting 2010 zal "even" de ijskast in moeten.

Reden:

Er hebben wat wijzigingen plaatsgevonden in het programma en men is momenteel bezig met een grote verbouwing hier op de base wat tot aan de bouwvak gaat duren :?

Voorstel is om de meeting de grote vakantie over te tillen en het ergens in september te plannen.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 08 mar, 2010 16:44

Goed idee, we komen natuurlijk wel voor ongestoorde rust :wink:

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » ma 08 mar, 2010 19:49

OK, komt niet slecht uit had eigenlijk ook een feestje wat ik nu niet hoef te missen.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » do 18 mar, 2010 2:49

marcelgerry schreef:Er hebben wat wijzigingen plaatsgevonden in het programma en men is momenteel bezig met een grote verbouwing hier op de base wat tot aan de bouwvak gaat duren :?
Marcel, we hebben toch niet teveel kapot gemaakt (Urban Strike): http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=61019

:lol:

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » do 18 mar, 2010 12:10

Goedemorgen Roger, nee dat valt gelukkig allemaal wel mee :) Van die shoppers heb je meestal geen last. Als ze hier met fixed wing bezig zijn zit ik met de oordoppen in op het bureau. By the way, het is hier errrugggg druk met lui van de Klu.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » vr 19 mar, 2010 18:06

Ik zou dit ook even doorgeven aan de SCN, staat nu nog in de agenda op de website.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » vr 19 mar, 2010 19:08

Ben jij na de zomer wel afgestudeerd Marc? Want dan zou je mooi mee kunnen gaan :wink:

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » za 20 mar, 2010 2:15

Reub schreef:Ben jij na de zomer wel afgestudeerd Marc?
Dat hoop ik wel, streefdatum is de diploma uitreiking op 17 juli.
Reub schreef:Want dan zou je mooi mee kunnen gaan :wink:
Dat laat ik nog even open. Zal na de zomer, hopenlijk, druk bezig zijn met de uitvoer van mijn sciptie = opstart eigen bedrijf.

schaafie!!!
Geregistreerd lid

Re: Marnewaardmeeting 2010 even in de ijskast!!!

Bericht door schaafie!!! » zo 25 jul, 2010 10:33

En Marcel...al een beetje zicht op de planning? Gaan we nog een meeting krijgen in september? 8)
Of moeten we anders een tv-programma inschakelen?
"Help! Bij ons leger zijn klussers" :twisted:

Plaats reactie